יום ראשון, 5 באפריל 2020

Riga 06.07.19 (WMOC public race)

רושם כללי:
יום שמשי ונוח. מושלם בשביל ניווט. אני מתכנתן לרוץ בשביל הכיף, אבל הכיף שלי נגמר בתחנה הראשונה. אחרי שסימנתי את התחנה הראשונה ובדקתי את קוד התחנה בתיאור תחנות שעל היד שלי, ראיתי שהם לא תואמים. חזרת אל התחנה לבדוק שאכן לקחתי את התחנה הנכונה. המספר עדיין לא התאים. הסתכלתי על תיאור התחנות של המפה והכל היה ברור. הם שמו תחנות של מסלול אחר בתיאור המודפס. למרות שקלטתי את זה די מהר. פספסתי לפחות ארבעים שנויות כדי להבין את זה.
הפשלה הזאת של המארגנים ליוותה אותי לאורך כל המסלול. לא בגלל שלא יכולתי לשכוח את המקרה, אלא בגלל חוסר הנוחות שכרוכה בלפתוח את המפה ולזכור את קוד התחנה ההבאה ואז לקפל את המפה שוב. וכל זה תוך כדי ריצה.
לצערי הזמנים המדויקים של הלגים דהו לי, אז אני מצרפת את הספליט של ה-GPS.

ניתוח ציר:
בעיקרון לא היו כאן טריקים בבחירת ציר. הכי חשוב היה להחליט על ציר מהר ולרוץ.
בלג לתחנה 6 חשבתי יותר מדי. עדיף היה לתקוף ממערב, שם הדרך ישרה ונוחה לריצה. חשבתי לחתוך ממזרח, אבל התבלבלתי בקריאת השטח ופספסתי את הפנייה. לכן רצתי על השביל הראשי.
בלג ל-8 גם היו שתי אופציות. הדרך הראשית מדרום והדרך המפותלת מצפון. קשה ללי להסביר למה בחרתי לרוץ דווקא מצפון.
בלג ל-10 אותה סיטואציה. שוב שתי בחירות ציר.
בלג ל-13 הייתה הטעות היחידה שלי בניווט. כנראה בגלל העייפות. ועוד תקעו לנו עליות דווקא בסוף המסלול כשגם ככה אין אוויר. בכל מקרה, לא לקחתי כיוון נכון, אבל התאפסתי די מהר בזכות הסבך.

מסקנות:
לבדוק שתואר התחנות המודפס תואם לזה שעל המפה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה