יום שני, 19 באוגוסט 2019

Tel Tsora 23.03.19

רושם כללי:
ליגה. כרגיל מסלול מאתגר. סיימתי אותו כמעט על ארבע. שתי טעיות ניווט + תחנה אחת לא במקום ועדיי שרדנו.

ניתוח ציר:
בלג הראשון פתחתי מהר ועד שהצלחתי לאתר את המשלולש על המפה ולתכנן את הלג הראשון, ראיתי שאני בכיוון של מקטע מסולע שיאית אותי וכל העדפתי לעשות עיקוף ממזרח.
בלג ל-2 רצתי גבוה מדי בשביל ליפול על התחנה, אבל בזמנו לא שמתי לב לזה.הגעתי לאזור התחנה ולא הצלחתי לעשות את הניווט העדין הדרוש בשביל לתקוף. רק אחרי שיצאתי אל השביל בצפון והתאפסתי, הצלחתי למצוא את התחנה.
תחנה 4 הייתה לא במקום. קשה להגיד שהרגשתי את זה. אבל היה לי מזל. כשיצאתי מהסבך לכיוון התחנה, פשוט נתקלי בה קצת מוקדם מהצפוי. באותו הרגע חשבתי שהמפה לא מדוייקת והשסבכים באזור התחנה גדולים מדי, אבל המשכתי בלי בעיות (היו נווטים עם פחות מזל).
הלג ל-5 היה לג איטי, כי היה צורך לקרוא את כל הסבכים, אבל לא היו סיבוכים.
היציאה לכיוון 6 הייתה לא אופטימאלית. גם עקפתי את הסבך מהצד הלא נכון, גם לויתרתי על הסיגנל שהיה מביא אותי אל השביל הנוח לריצה וגם ירדתי אל השביל במקום הכי מסולע ולא נוח. התחנה עצמה ייתה פשותה לתקיפה. אחרי היער הברור.
בלג ל-9  העדפתי לרדת אל השביל ולתקוף מהעיקול.
תחנה 10 זה סבך גדול לפני תחילת היער. די פשוט לאיתור.
בלג ל-11 העדפתי את התקיפה מהשביל, כי השטח החצי פתוח היה מאוד לא נוח לריצה. אחרי התחנה כבר לא ממש הייתה לא ברירה.
בלג ל-14 טעיתי בגדול. ורק בגלל שהעדפתי לא לעבור בשטח האסור של בית הקברות (למרות שראיתי נווטים אחרים עושים את זה). עקפתי את בית הקברות, אבל אז איבדתי את האחיזה בשטח וירדתי נמוך מדי למצוקים אחרים. מן הסתם לא מצאתי את התחנה. ניסיתי להתאפס וירדתי עוד יותר נמוך עד שהבנתי איפה אני וחזרתי בחזרה.

מסקנות:
לא להתחיל מהר מדי.
לשים לב על איזה קו גובה אני רצה (תחנה 2).
לנסות לא לאבד אחיזה בשטח (תחנה 14).






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה