רושם כללי:
יום לפני תחרות ליגה. טוב לעשות אימון קליל. לכן עשיתי את המסלול בצורה כלילה ובלי למהר. ובכל זאת עשיי טעות בתחנה אחת.
ניתוח ציר:
הלג לתחנה הראשונה היה בעייה ארוכה. אחרי העלייה שמרתי על כיוון צפון ואחרי שעברתי את ריק הסברסים תקפתי את התחנה.
תחנה 3 הייתה בגבול היער, לכן לא היה קשה להתביית עליה מרחוק.
תחנה 4 בסוף גדר אבנים, גם קלה לתקיפה.
בלג ל-5 רצתי על גדר אבנים וירדתי אל הואדי לכיוון החלק היוער.
בלג ל-7 פספסתי מעט את המצוק וירדתי נמוך מדי. היית צריכה לקחת נקודת תקיפה טובה יותר ( היו מפסיק כאלה).
תחנה 8 לאורך השביל ואז לאורך קצה יער. תקיפה מהמצבה.
תחנה 9 שביל, עץ בודד, סלע, תחנה.
בלג ל-10 אני לא יודעת מה חשבתי לעצמי. הייתי בול בכיוון התחנה ונשאר לי פחות ממאה מטרים ואז... (השד יודע מה).
לג ל-11 תקיפה מצומת שבילים.
בלג ל-12 עייה קשה, אבל תקיפה קשלה מעמוד חשמל.
מסקנות:
נקודות תקיפה טובות זה חשוב (תחנות 7, 10)
יום לפני תחרות ליגה. טוב לעשות אימון קליל. לכן עשיתי את המסלול בצורה כלילה ובלי למהר. ובכל זאת עשיי טעות בתחנה אחת.
ניתוח ציר:
הלג לתחנה הראשונה היה בעייה ארוכה. אחרי העלייה שמרתי על כיוון צפון ואחרי שעברתי את ריק הסברסים תקפתי את התחנה.
תחנה 3 הייתה בגבול היער, לכן לא היה קשה להתביית עליה מרחוק.
תחנה 4 בסוף גדר אבנים, גם קלה לתקיפה.
בלג ל-5 רצתי על גדר אבנים וירדתי אל הואדי לכיוון החלק היוער.
בלג ל-7 פספסתי מעט את המצוק וירדתי נמוך מדי. היית צריכה לקחת נקודת תקיפה טובה יותר ( היו מפסיק כאלה).
תחנה 8 לאורך השביל ואז לאורך קצה יער. תקיפה מהמצבה.
תחנה 9 שביל, עץ בודד, סלע, תחנה.
בלג ל-10 אני לא יודעת מה חשבתי לעצמי. הייתי בול בכיוון התחנה ונשאר לי פחות ממאה מטרים ואז... (השד יודע מה).
לג ל-11 תקיפה מצומת שבילים.
בלג ל-12 עייה קשה, אבל תקיפה קשלה מעמוד חשמל.
מסקנות:
נקודות תקיפה טובות זה חשוב (תחנות 7, 10)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה