יום שלישי, 20 באוגוסט 2019

Tarum 29.03.19

רושם כללי:
איכשהו המסלול היה נורא פשוט. אולי בגלל זה עשיתי טעות בכיוון בתחנה 15.

ניתוח ציר:
בלג לתחנ 2 עליתי עד למצוקים ואזרצתי לעל קו גובה. תקפתי מהמצוק.
נקודת תקיפה ל-3 הייתה התחנה הקודמת, כי לא היה משהו אחר. גם לא נותן היה לעשות סתייה מכוונת מזרחה וללכת עלגדר האבנים, בגלל הסבכים.
את תחנה 4 קצת עברת והייתי צריכה לחזור.
את תחנה 8 תקפתי דרך תחנה 9. לא תקפתי מהשביל בגלל הירידה והעלייה.
בלג ל-11 רצתי על קו גובה. הגעתי בול לתחנה, אבל הייתי צריכה לעקוף איזה עץ נפול ענק שלא מסומן במפה.
ביציאה מתחנה 15 טעיתי בכיוון בתשעים מעלות וירדתי לשביל הלא נכון. לקח לי זמן להבין איפה אני. רק כשהבנתי שזה השביל של התחנה הראשונה, התאפסתי. בסוף הלג הייתי גבוה מדי, אבל ראיתי את הסלעים מצפון לי ותיקנתי.

מסקנות:
להיזהר ביציאה מהתחנה - לבדוק כיוון.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה