יום שני, 4 בפברואר 2019

Kevrei ha-Maccabim 17.11.18

רושם כללי:
כבר מזמן לא השתתפתי בניווט סקור. זה היה שינוי מרענן. אמנם יש לי מספר טענות למיקום כמה מהתחנות, אבל בכל זאת נהניתי.
תחנה 52 הייתה מוחבאת בצורה בלתי רגילה ותחנה 22 פשוט לא הייתה במקום ונתקלתי בה בטעות כשכבר הלכתי לתחנה אחרת.

ניתוח ציר:
בחרתי ב14 כתחנה ראשונה, כי היא הייתה הכי קרובה לזינוק.
תחנה 24 הייתה אמורה להיות פשוטה לתקיפה. אבל כשיצאתי אל השביל בקרבתה, לא ידעתי באיזה עיקול אני. הנחתי שאני בעיקול הצפוני יותר ולכן סטייתי. ראיתי את האבנים בשטח ותיקנתי.
התקיפה של 43 פשוטה מהשטח הפתוח.
את 23 תקפתי מהסלע שלצד השביל.
את 13 תקפתי מהשדה.
הלג ל-12 לא היה מדויק, אבל הצלחתי להתאפס על המערות שהיו באזור.
בלג ל-53 בתחילת הלג כמעט הלכתי לכיוון הלא נכון. בסוף התאפסתי ויצאתי אל השביל.
את 42 תקפתי מהשביל בקלות.
תחנה 52 לדעתי לא הייתה הוגנת כלל. הגעתי לסבך בקלות, אבל עקפתי אותו ולא ראיתי את התחנה. כבר רציתי ללכת משם כשראיתי נווט זוחל לתחת לסבך אל איזה בור ושם לוקח את התחנה. 
32 ו-41 היו פשוטות. 
את תחנה 51 פספסתי במעט כשירדתי אל הואדי.
בדרך לתחנה 22 רצתי על סינגל, הגעתי למצוק המתאים, אבל התחנה לא הייתה במקום. כבר הייתי בדרך לתחנה הבאה כשבטעות ראיתי את 22.
21 ו-31 היו פשוטות לתקיפה מהשביל.
אם היה לי את הזמן, הייתי לוקחת גם את 25 ו-15, אבל כבר הייתי עייפה וזאת הייתה עלייה. לא רציתי להסתכן בכך שאמצא את התחנות במהירות.
אספתי את 11 ו-100 בדרך לסיום.

מסקנות:
אני עדיין לא בכושר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה