רושם כללי:
מפה חדשה ומדויקת זה תמיד כיף. יום שמשי יפה הוא תוספת מבורכת.
המסלול היה אחלה, פרט לתחנה 5. נראה שבכוונה שמו תחנה באזור שאסור למעבר (ירוק זית) רק כדי להכשיל. גם העלייה לתחנה 10 נראית אכזרית מדי.
ניתוח ציר:
הלג ל-1 היה פשוט. לרוץ עד לצומת ואז ליפול על התחנה.
קשה להגיד שאת 2 ו-3 לקחתי כי אני נווטת טובה. פשוט היה לי מזל.
בלג ל-4 קראתי את הסבכים.
בלג ל-5 נפלתי במלכודת של השטח האסור למעבר וכמו ילדה טובה חזרתי על עקבותיי ותקפתי מהמקום הנכון.
בסוף הלג ל-7 היה צריך להתחיל לעלות מוקדם יותר.
את הלג ל-9 עשיתי בקלות, אבל ראיתי אנשים סביבי מתברברים (למרות המפה המדויקת).
הלג ל-10 היה מאוד אכזרי.
בלג ל-11 עשיתי טעות. פספסתי את הסינגל הנכון בקרבת התחנה, עשיתי טעות מקבילה ויצאתי אל התחנה 2. משם כבר לא היה קשה לתקן.
את הלג לתחנה 14 היה ניתן לעשות ישר יותר מבלי לצאת אל השביל.
בלג ל-17 הרגשתי את סוף המסלול ואיבדתי ריכוז. זה עלה לי ביוקר.
מסקנות:
לא לאבד ריכוז. להקפיד במיוחד כשעייפים בסוף המסלול.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה