יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

Sarid 13.10.18

רושם כללי:
ליגה ראשונה וספרינט... קשה להגיש שהייתי מוכנה לליגה זאת. 
כנראה יכולתי לרוץ מהר יותר, אבל איכשהו לא חשבתי על זה. עשיתי מספר טעויות ציר שעלו לי בזמן. לקראת סוף המסלול איבדתי את הקשר עם המפה ועכשיו אני רואה שחציתי שטח שמוגדר כפרטי (למרות שבפועל היה שם שביל רגיל שחשבתי אותו לשביל אחר).
בקיצור, לא הניווט הכי מוצלח שלי.
הטענות למארגנים - הסיום היה לא במקום שסומן במפה (זה קורה לעיים קרובות בארץ). אז מה שהיו סרטים שהובילו אל הסיום. זה עניין של עקרון. גם תחנת מים אמורה להיות על פריט נוף מדויק, אז למה סיום לא?

ניתוח ציר:
על ללג ל-14 הכל הלכך יחסית לא רע. למרות שהיו בחירות ציר, לא היו בחירות גורליות. ביציאה מ-13 לא שמתי לב שניתן להפוך את הלג הזה לקצר יותר על ידי ריצה בשבילים מדרום. בנוסף, לא שמתי לב שיש יציאה אל הכביש מזרחית לתחנה וחזרתי על עקבותיי (עוד טעות בנוסף לבחירת ציר לקויה)
בלג ל-22 איבדתי את הקשר עם המפה (כנראה בגלל עייפות). ידעתי בערך איפה ני נמצאת ולכן כשראיתי שביל ראשון לכיוון דרום, לקחתי אותו. רק עכשיו אני רואה שהוא עבר בשטח שמסומן כפרטי. לא ברור לי למה סומן ככזה - זאת לא גינה פרטית של בית אלא סתם גינה ציבורית עם שביל. בכל מקרה, כשיצאתי לשביל דרומי יותר, לא הבנתי איפה אני ושוב המשכתי דרומה. בסוף יצאתי קצת מערבית לתחנה ממה שקיוויתי והייתי צריכה לחזור.
טעות בלג ל-24. נפלתי למלכודת ליד הזינוק. עכשיו אני רואה שהדרך הטובה לרוץ ל-24 הייתה דרך היער ממערב. אבל גם דרך הזינוק היה לא רע. רק שחיפשתי משהו באמצע וראיתי שביל ליד בניין על המפה. לא חשבתי ששביל שנגמר בגדר בלתי עבירה יהיה בלי מעבר. אבל כך היה והייתי צריכה לתקן דרך הזינוק.

מסקנות:
שוב טעויות לקראת סוף המסלול בגלל עייפות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה