יום שלישי, 29 בינואר 2019

Oranim College 19.10.18

רושם כללי:
זאת הפעם הראשונה שאני עושה ניווט על המפה הזאת. וביום הזה כמה דברים לא היו כמו שצריך.
קודם כל, אכלתי ארוחה כבדה לפני הניווט (big no no). בנוסף לזה לא הייתי בכושר למסלול כ"כ תלול ומלא במדרגות.
המפה לא הייתה נכונה. דוגמא אחת - צבע ירוק כהה שהיה מסומן בה הסתבר (לאחר סיום המסלול) כמותר למעבר. ממתי? מה קרה לקונבנציות של הספרינט?
תחנות לא היו במקום. כבר בתחנה הראשונה התחנה הונחה לא בפינה שבה סומן מרכז העיגול.
פרט לזה הכל היה סבבה

ניתוח ציר:
בלג לתחנה 3 בחרתי בנתיב הקצר יותר בעלייה, אבל במחשבה שנייה אולי הייתי צריכה להקיף את ההר ממערב.
בלג ל-4 פספסתי את השטח החצי פתוח ונאלצתי לעשות עיקוף.
תחנה 5 הייתה די מיותרת.
בלג לתחנה 13 חציתי את השטח האסור בלי לשים לב.
בלג ל-14 התחלתי לרוץ צפון מערבה על השביל ואז הבנתי שלא אוכל להגיע לתחנה בנתיב מהיר (לתומי חשבתי שהירוק הכהה אסור למעבר). לכן רצתי דרך האנפי.
בלג ל-15 גם יכולתי לחסוך לעצמי את החזרה בשביל אם הייתי חוצה את הירוק הכהה.

מסקנות:
מסלול מתסכל במיוחד. כמעט ללא בחירות ציר.
הכושר שלי על הפנים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה