יום שני, 24 בדצמבר 2018

Tel hadid 06.10.18

רושם כללי:
עוד תחרות על מפה מוכרת. היו מספרר קטעים של מפה שלא תאמו לשטח והייתי נמנעת מלשים שם תחנות.
אבל באופן כללי, היה נחמד. כיף לחזור ליער אחרי תקופה  של ספרינטים.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 החלטתי לתקוף מהשביל, כי עדיין לא נכנסתי למפה ולא רציתי לעשות את הלג הזה קשה מדי.
האזור של תחנה 3 לא היה קריא כלל, לכן הופתעתי כשמצאתי את התחנה יחסית בקלות.
בלג ל-5 קצת פספסתי את המצוק, אבל המצוק שאחריו עצר אותי.
בלג ל-6 כבר הרגשתי בנוח כדי לעזוב את השבילים.
בלג ל-7 היו שתי אופציות. או לתקוף מצפון ולרוץ למיטה ואז לעלות. או לעלות ולרוץ ללא איבוד גובה. האפשרות הראשונה נראתה לי פשוטה יותר ליישום.
בלג ל-11 העייפות כבר התחילה לתת את אותותיה. במקום לרדת אל השביל, נסחפתי על המדרון. למזלי שמתי לב לטעות הזאת לפני שעברתי מרחק רב מדי.
תחנה 12 קשה לתקיפה והיה לי מזל שנפלתי בול עליה.
את תחנה 13 התחלתי לחפש מוקדם מדי. עכשיו כשאני חושבת על זה, עדיף היה לרוץ על הסינגל עד לשביל ולהמשיך עליו ולרדת לקראת סוף המצוק.
בלג ל-14 אני לא חושבת שעשיתי טעות בלג. אני דווקא נוטה להאשים את המפה שלא הייתה קריאה מספיק או שאולי השטח לא תאם למפה. בכל מקרה, עברתי ממש ליד התחנה, אבל לא הצלחתי לאתר אותה. וזה הצריך עוד סיבוב של תקיפה מזווית אחרת כדי להגיע למקום הנכון.
 בלג לסיום העדפתי לעקוף את השטח הקשה (סלעים, מצוק, שיחים....).

מסקנות:
עדיין צריך לעשות על ריכוז לקראת סוף המסלול
וכמובן כושר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה