יום שבת, 26 במאי 2018

Tel Hadid 21.04.18

רושם כללי:
מזג האוויר היה מעונן וזה ממש שימח אותי. העננות סיפקה אוויר קריר ונעים לריצת ניווט.
המפה הייתה לא רעה והמסלולים סיפקו הרבה קריאת שטח (מה שטוב בשביל אימון).
הניווט שלי היה גרוע במיחד. בשני לגים סטיתי מהנתיב בנכון בצורק קשה ואיבדתי את האחיזה במפה. הדבר גרם לי לאבד הרבה זמן, אבל לא ממש התאמצתי למהר. בסה"כ תחרות מקמית שמשמשת כאימון מעולה.

ניתוח ציר:
הלג לתחנה 1 היה קליל. רק העובדה שהייתי צריכה לרוץ לכיוון ההפוך מהזינוק די עצבנה. היה קשה לסובב את הזינוק לכיוון הנכון? בכל אופן, רצתי על השביל עד לכיכר. אחרי זה דרך היער אל המצוקים ועל גבול היער עד לתחנה.
בלג ל-2 רציתי לצאת אל הסינגל, אבל בגלל צמחיית קרקע נסחפתי אל השביל. כשראיתי אותו, תיקנתי ויצאתי אל הסינגל.
בלג לתחנה 3 רצתי דרך הכיפה. משם נפלתי על השבילץ תקפתי ממקום לא ברור שנווטים אחרים יצאו ממנו.
בלג ל-4 אם זאת הייתה תחרות, הייתי יוצאת בחזרה אל השביל. החלטתי ללכת על קו גובה. לא לקחתי בחשבון את המצוק שסחף אותי למעלה יותר. כשיצאתי אל הואדי, ירדתי אל התחנה.
בלג ל-5 עברתי דרך 10. לאחר מכן עליתי על השלוחה וראיתי את מפגש המצוק עם הסינגל (זה לא היה המצוק שחשבתי). אני לא בטוחה מה קרה לאחר מכן. גלשתי יותר מדי צפונה והרבה זמן לא הצלחתי להתאפס. לאחר שיצאתי אל השביל המערבי, הבנתי הכל.
בלג ל-7 דרך קצה השדה, ושני הסינגלים אל השטח הפתוח דרך הואדי.
את 8 תקפתי מהשביל.
בלג ל-9 שוב טעיתי כשיצאתי אל השביל לא הצלחתי להבין באיזה מקום יצאתי והתחלתי לרוץ לכיוון הלא נכון עד שזהיתי איפה אני ותיקנתי.
בלג ל-10 המשכתי על קו הגובהויצאתי אל השביל. משום מה בחרתי בצומת העליונה (הדרומית) וחשבתי שאני בצומת התחתונה, למרות האופי השונה של הצמתים. ומשם הטעות ברורה. לא הצלחתי למצוא את עצמי, כי הייתי במקום אחר לגמרי. גם אחרי שעזרו לי והגעתי לאזור התחנה, לא הצלחתי למצוא את העץ המיוחד כמו שמצאתי אותו בדרך ל-5. בסוף ירדתי מזרחה ותקפתי מהמצוק עם שתי האבנים. עכשיו אני רואה שתקפתי מהמצבה הלא נכונה.
בלג ל-11 רציתי לתקוף על גבול הצמחייה, רק שהוא לא כזה ברור כפי שמצוייר על המפה. אבל היה לי מזל והגעתי בול לתחנה.
בלג ל12 יצאתי אל הסינגל, צומת שבילים סבך ואזימוט.

מסקנות:
כשיש כוח, אין מוח. לא הייתי עייפה אחרי הניווט הזה, אבל עשיתי הרבה שטוית.
הייתי יכולה להימנע בקלות מהטעות של תחנה 10. תחנה 5 יותר קשה להגיד מה הייתה הבעיה. אני זוכרת את תא השטח הבעייתי הזה מתחרויות קודמות. גם אז האזור בלבל אותי. אני לא לומדת מטעויות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה