רושם כללי:
מפה מוכרת של תחרות שליחים. עוד תחרות או שתיים ואתחיל לזכור אותה בעלפה. עשיתי טעות מטופשת ב-3. פרט לזה לא היו בעיות מיוחדות עם הניווט.
ניתוח ציר:
לתחנה 3 רצתי על השביל ואחרי הפנייה האחרונה חתכתי לשטח הייתי בטוחה שאראה את האבנים והסבכים וארוץ לאורכם. זה לא קרה, כי הייתי גבוהה מדי והמשכתי לאורך פריט נוף דומה כמעט עד תחנה 4. כשראיתי את 4 מרחוק, הבנתי שפספסתי וחזרתי.
את תחנה 5 היה חכם לקחת מהשביל. גם מכיוון שהריצה עליו יותר מהירה וגם כי אין צורך לקרוא כל פריט נוף כיד להישאר צמוד למפה.
תקיפה מהסינגל איפשרה התקדמות מהירה מבלי להתעמק פשטח מרופה הפרטים.
בלג ל-8 משום מה חשבתי שהכיפה זה שקע, אבל כשהתקרבתי בשטח, הבנתי שטעיתי. עקפתי אותה ממזרח והמשכתי אל התחנה.
את התלג הארוך ל-9 העדפתי לרוץ על שביל, כי זה יותר קל.
תחנה 10 יכלה להיות קשה, אבל אחרי הטיפוס אל ההר ותקיפה מצומת שבילים ראיתי את השביל שעשו הנווטים שעברו לפני אל התחנה וזה ביטל את החיפוש שלה.
בלג ל-13 לעלות עד לנקודה הכי גבוהה.
את 15 תקפתי דרך הסינגל, כי ככה בטוח יותר.
לתחנה 16 רצתי לכיוון הלא נכון, אבל התאפסתי ותיקנתי.
לתחנה 16 רצתי לכיוון הלא נכון, אבל התאפסתי ותיקנתי.
מסקנות:
ככל שהשטח מוכר יותר, הניווט הופך לקל יותר. צריך לגוון בשטחים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה