יום חמישי, 24 במאי 2018

Yaad 14.04.18

רושם כללי:
קשה להגיד שאני אוהבת את המפה הזאת. אמנם היא חדשה, אבל יש מספר מיקומים שהממפה די חיפף. אולי הוא קיווה שלא שימו שם תחנות ולא יעברו שם לגים. למתכנן המסלולים היו תוכניות אחרות. גם שנה שעברה וגם השנה.
אמנם לא איבדתי הרבה (מדי) זמן בתחנה הבעייתית 77, אבל היו אלו שחיפשו אותה בסביבות החצי שעה ויותר. גם הלג לתחנה הבאה עבר בשטח נקי כביכול, אבל בפועל כלל בולדרים שהצריכו ציוד של מטפס הרים כדי לעבור שם. למזלי יש לי ספייקים בנעליים והצלחתי להתגבר על השטח באיטיות, אבל בקלות יחסית.

ניתוח ציר:
הלג ל-1 היה מאוד דומה ללג הראשון בשנה שעברה, וגם עכשיו כמו אז המחשב הראשונה: לעקוף גדר, לרוץ בקו הגובה.
הלג לתחנה 2, ידעתי שהיה בעייתי, כי הוא קצר ועדיין לא נכנסתי למה. לא הצלחתי לשים אזימוט. התכווננתי על סמך היער. בסוף תקפתי מלמטה בעיקוף די רציני.
בלג ל-3 יצאתי אל השביל וכמעט רצתי בכיוון הלא נכון. עצרתי והתאפסתי. בדעבד הייתי צריכה לרוץ על קו המתח. רצתי על שביל ותקפתי והשטח הפתוח. הרגיש לי שהעץ הבודד הלך קצת שמאלה מדי. אולי אני טועה.
בלג ל-4 רצתי על קו גובה, תקפתי משטח פתוח עם האבנים.
בלג ל-5 על קו גובה ועם עלייה והתאפסות בגדר + מצוק.
בלג ל-6 בשביל ועל קו הגובה. כשיצאתי אל השביל אחרי הואדי עם גדרות אבנים צמודות, ראיתי את המצבות. היו יותר מצבות מאשר במפה ולכן תקפתי מהגדר הלא נכונה. וירדתי קצת למטה מדי, מפספסת את המצוק שקשה לפספס. הסתובבתי וראיתי אותו.
בלג ל-7 בעיקר למעלה, עיקוף מצוק ואופה... תחנה. על סלע. למה על סלע כשהיא אמורה להיות על שלוחה?
הלג ל-8 היה ארוך ומעניין עד שירדתי מהשביל בעיקול האחרון. אחריו תכננתי להגיע לשטח עם המצוקים, לעבור בו עד ליער הירוק הסבוך (כי זה מה שמסומן) ושם להתאפס. בפועל היער הסבוך היה בכלל סתם סבכים לא בורורים עם עוד יותר מצוקים ובולדרים. בכלל א התקרבתי אליו. רק כשהתאפסתי על שלושת האבנים שעמדו במשולש, הלכתי לכיוון הנכון ושמעתי נווטים מקללים. רק אז מצאתי את התחנה.
הלג ל-9 עבר בטיפוס ומעבר בשטח שלא מופה טוב. אבל היה לי מזל ונפלתי על התחנה.
בלג ל-10 למודת תחנה 8, תקפתי מהעיקול, והלכתי לאורך המצוקים.
בלג ל-14 בחרתי לא לרדת ולא לעלות. רצתי דרך השטח וחסכתי לעצמי מעט כוח, כי הטיפוס ל-15 היה קשה.

מסקנות:
להיזהר מתחרויות ביעד.
לזהות תחנות בעייתיות בעוד מועד (נקודת תקיפה בעייתית של 77).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה