יום ראשון, 28 בינואר 2018

Kivrei HaMakabim 30.12.17

רושם כללי:
ניווט אחרון של השנה. לא הניווט המוצלח שלי. אחרי תחנה 11 כבר הייתי עייפה ועשיתי מספר טעויות. בנוסף הייתי איטית בחשיבה שלי וזה האט את הקצב שלי.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 ירדתי מהשביל מוקדם מדי.
בלג ל-2 לא לקחתי בחשבון שלא אוכל לרודת מהמצוק שאליו אני הולכת.
בלג ל-3 עקפתי את הואדי והסבכים. תקפתי מהסלע שליד השביל.
בלג ל-4 יצאתי אל השביל במקום לא ברור. עדיף שביציאה מ-3 הייתי תופשת את גדר האבנים מצפון ומשם את גדר האבנים אחרי השביל. ומשם מערבה אל התחנה. בפועל סתם רצתי לכיוון התחנה ופספסתי.
בלג ל-5 רציתי לרוץ על השביל ואז לתפוש את הסינגל דרומה ואז לתקוף מהעץ הבודד. בפועל פספסתי את הסינגל ונסחפתי. הלכתי מאוד בחוסר בטחון על המצוקים. בסוף יצאתי נמוך מדי.
בלג ל-6 אני כמעט בטוחה שהשטח לא תואם את המפה.
בלג ל-7 ירדתי מהשביל מוקדם יותר כדי לחסוך קווי גובה.
בלג ל-10 הגעתי לקרחת היער בקרבת התחנה, אבל לא הצפנתי את המפה וחיפשתי את התחנה בכיוון אחר.
קשה להגיד שתכנון הלג לתחנה 12 היה לא נכון. אבל הוא לקח לי יותר מדי זמן. אולי היה עדיף להיצמד לשביל, לאבד קווי גובה ואז לאכול אותם שוב. במקום זה עברתי ביער סבוך באיטיות רבה מדי.
בלג ל-13 שלוש פעמים טעיתי בכיוון. בכניסה ליישוב. בפנייה אל היער. ביער עצמו.
בלג ל-14 פספסתי את התחנה בגלל עייפות.

מסקנות:
לעשות את הניווט שלי בפחות משעה כדי להימנע מטעויות של עייפות.
מסקנה ממסקנה קודמת - לרוץ מהר יותר ולהיות בכושר טוב יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה