יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

Gilboa Maarav 10.12.16

רושם כללי:
מזג האוויר היה מעולה. השטח מהיר וקל לניווט. פרט לשתי שגיאות הניווט הלך לי לא רע.
העלייה בסוף המסלול לא הייתה חוויה נעימה. מצאתי את עצמי רצה בקצב של צב ואז עברתי להליכה מהירה שלא שינתה לי את הקצב כלל. אז למה להתאמץ? ברור המסלול הרגשתי שחסר לי כושר. וזה שהייתי חולה בשבוע האחרון ולא יכולתי להתאמן זה לא תרוץ. בעונה הזאת לא יוצא לי להתאמן כלל. אולי עוד מעט יצתנה לי קצת יותר זמן.

ניתוח ציר:
בלג ה-1 רצתי על השביל וחתכתי לצומת. משם עד הואדי ולאורכו עד לתחנה.
בלג ל-2 אזימוט עם קריאת שטח.
בלג לתחנה 5 ניתן לראות את התחנה מרחוק.
בלג לתחנה 6 עברתי דרך הפנייה של הגדר. כנקודת איפוס לאזימוט.
בלג לתחנה 8 עשיתי טעות, חשבתי שהשביל קרוב מספיק ויצאתי אליו. לאחר מכן הבנתי שהייתי אמורה לרוץ ישר לפנייה של השביל ואז עליו עד לתחנה.
בלג לתחנה 10 הייתה לי סטייה מערבה. התאפסתי על תחנת המים.
בלג ל-11 הצלחתי לתפוש את הסינגל עד הפנייה שלו וירדתי לשביל הצפוני באזור המצוק הקרוב לשביל. המשכתי צפונה עד המצוקים.
תחנה 12 על קו הגובה.
בלג לתחנה 13 יצאתי אל השבי ורצתי דרומה עד הפיצול. שם התחתי לעלות לשטח והמשכתי דרומה.
בלג לתחנה 16 סטיתי על לצינור המים. הבנתי את זה ורצתי על קו המצוקים עד לתחנ של המסלול הארוך והמשכתי ישר למטה. לכן שוב סטיתי והייתי צריכה להתאפס על קצה המצוק.
מסקנות:
כושר זה מרכיב בלתי מבוטל במסלולים ארוכים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה