יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

Menashes' Lime Kilns 24.12.16

רושם כללי:
מזג האוויר היה מצויין. היה קריר וללא רוח והשמש החמימה גרמה לתחושה של אביב. אחרי הצהריים כשהגעתי הביתה החורף הזכיר לי שהוא עדיין בשיאו והרטיב לי את הכביסה.
תמיד כיף לקבל לידיים מפה חדשה. אהבתי את המסלול ואת המפה. פרט לטעות אחת המסלול עבר ללא תקלות. הבעיה העיקרית שלי היא הכושר, שמתדרדר עוד ועוד. כבר שלושה שבועות אני חושלה לפקרים. ורצה רק בסופ"שים בתחרויות.
כמובן שבליגה בשבוע הבא התוצאה שלי תהיה מבישה. אבל זה מה יש.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה 3 רצתי באזימוט על נקודת ציון של עץ בודד שהוא היה דקל גדול ואז עקיפה משמאל ולתוך הסבכים.
בלג ל-4 עד לצומת שבילים ומשם חתכתי דרך השטח.
בלג ל-7 עקפתי את הסבכים והסלעים ממזרח.
בלג לתחנה 8 העקפתי את השביל, שוב הדקל הבודד. אחד הנווטים הסיח את דעתי עם שאלה ומשם עשיתי טעות ורצתי דרומה מדי ( קל לראות איך האזימוט שלי השתנה). ראיתי את היער מדרום לי והתאפסתי.
בלג ל-13 ידעתי שאין טעם לחפש בור. חיפשתי את הסבך שאחרי הבור.
את תחנה 14 לקחתי ביחס לעץ הבודד שמצפון מזרח לה.
את תחנה 15 מצאתי ממש בטעות. רצתי בכיוון הנכון ורציתי להגיע לשביל, אבל פספסתי אותו וראיתי את התחנה לגמרי במקרה.
את הקיפה שעלה התחנה 16 ראיתי מרחוק ולא היה קשה למצוא את התחנה.
בלג ל-17 ה-GPS איבד את הלוויינים :(

מסקנות:
להפסיק להיות חולה ולהתחיל להתאמן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה