יום שלישי, 1 בנובמבר 2016

Beeri 24.10.16

רושם כללי:
השטח של בארי מאוד שונה מהשטחים שאני רגילה לרוץ בהם. כמו כן, ניתן לחלק את בהירות המפה לשטח בסביבת הכינוס שבו הוואדיות קלים לקריאה ולשטח מסביב, בו מאוד קשה לעקוב אחרי המבנה שלהם.
יום התחרות היה חם מדי בשבילי. או שאולי המסלול היה ארוך מדי. למרות שהשטח יחסית מישורי, הקפיצות בין הוואדיות דורשות הרבה כוח. בנוסף עשיתי טעות קשה בלג לתחנה 4 וזה בזבז לי את הכוחות שאין לי.
בבית היו בעיות עם שליפת הקבצים של TCX מ-GARMIN, אבל בסוף שלפתי קבצים של FIT והם התאימו ל-QR.

הטעויות שלי:
בלג ל-4 התכנון היה לעקוף את קצה הואדי ולרוץ לאורך השלוחה עד שאני רואה ירידה תלולה ומשם כבר צריכים לראות את הגבעהץ עשיתי הכל כפי שתכננתי. פרט לעובדה שעקפתי שני ואדיות במקום אחד. והשאר היסטוריה...
בלג ל-8 טעיתי בואדי. חזרתי לפנייה של השביל ותפתי שוב. הפעם בזוות טובה יותר.
בלג ל-17 לא הצלחתי להתאים את המפה לשטח. ולכן גלשתי. כשראיתי את הכביש הבנתי איפה אני נמצאת ולכן תיקנתי.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 רצתי עד לצומת האחרונה ואז לאורך הואדי ספרתי שני ערוצים ומשם כבר אפשר היה לנחש איפה תהיה התחנה. ההתקדמות איטית בגלל הצמחייה.
בלג ל-2 רצתי בואדי לאורך השדה עד הסבך. משם לואדי המערבי עד לעץ והתחנה.
בלג לתחנה 3 כשיצאתי אל השביל ראיתי את הסבך מולי. רצתי לאורך הערוץ עקפתי את הקיפה ותקפתי את התחנה.
לתחנה 6 רצתי בתוך הוארי מבלי לעלות עליו ואז מערבה לאורך הערוץ.
בלג ל-15 בחרתי לצאת למשטח הישר ומשם לרוץ עד למתלול אפר ולתקוף את התחנה.
בלג ל-18 רצתי לאורך הואדי ואחרי הכביש בשלוחה. התחנה הייתה ממש ממול הסבכים בגדה השנייה.
בלג ל-19 רצתי עד צומת שבילים. לא ראיתי את הסינגל הנעלם ולכן רצתי עד לואדי ועליתי לשביל. משם רצתי עד לואדי במזרח. היה קשה לרדת ולעלות לתחנה, לכן האיטיות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה