יום שני, 10 באוקטובר 2016

Shimshit 08.10.16

רושם כללי:
מסלול מעלולה על מפה מעולה. ובונוס של אימון ביער שלא יכולתי לסרב לו (אבל עשיתי אותו בהליכה).
בניווט הזה הבנתי עג כמה אני לא בכושר. וזה אומר שצריך להתחיל לעשות אימוני עליות השנואים עלי.
סוף-סוף החלפתי את הסוללה במד הדופק שלי וזה הניווט הראשון שבו שוב יש לי פעימות לב.
הערה: לאחר שפתחתי את הקובץ ב-QR, הסתבר שיש שם הרבה טעויות טכנית של איבוד לוויינים. בקושי הצלחתי לסדר את זה, אבל המרחקים השתגעו לגמרי.

הטעויות שלי:
טעות בבחירת ציר לתחנה 5. רצתי מלמטה ואיבדתי קווי גובה שאחרי זה התי צריכה לעלות מחדש. עדיף היה לחזור לאחור ולרוץ דרך הרחוב.
בלג ל-24 שוב טעות בניווט. לדעתי זה הלג הקשה ביותר בניווט כי היא טריקי. הסיבות לכך הן: זה לג עם שתי בחירות ציר שמצריכות קריאה דייקנית של המפה בשטח מרובה פריטים. זה לג אחרי שני לגים קצירים (דבר שלא מאפשר תכנון מראש), זה לג בסוף מסלול, והנווט עייף ופחות מרוכז בזמן כזה. בקיצור. לג מאתגר במיוחד.
הייתי צריכה לרוץ מערבה, לצאת לאספלט לעקוף את המסנה ממערב. בפועל רצתי דרומה ורק אחרי שיצאתי לאספלט, הבנתי שאין לי גישה לתחנה מהכיוון הזה ואז עשיתי את העקיפה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה