יום שלישי, 1 בנובמבר 2016

Ben Shemen 29.10.16

רושם כללי:
הליגה הראשונה בעונה הזאת. זאת העונה הראשונה שאני רצה במסלול D21A (בלי להחשיב את שתי התחרויות האחרונות של העונה הקודמת). כמובן שהמילה "רצה" היא סמלית ביותר. בהתחשב בזה שאני לא מתאמנת, "לרוץ" את המסלול בינוני+ זאת משימה בלתי אפשרית. המילה "ללכת" נשמעת יותר אמין.
בכל מקרה, הכושר שלי על הפנים, אבל אני מקווה שהוא ישתפר במהלך העונה. הניווט דווקא לא רע (תודות לכמה ניווטים בתחילת העונה שהחזירו אותי לחשיבה של נווט). עשיתי טעות קשה אחת בנתיב לתחנה 2. פרט לזה היה לא רע בכלל.
המסלול היה מעניין. לא קל מדי ולא קשה מדי. בדיוק לרמה של תחילת עונה כשכולם עדיין חלודים. הכנון הלגים לקראת סוף המסלול היה גרוע בגלל העייפות, אבל אני מקווה שזה ישתפר עם הכושר. תחנות המים היו במקומות מעולים (למרות שלא הייתי מתנגדת לעוד תחנת מים במסלול).
תחנה 13 נראה שלא עמדה במקום. שמעתי את זה יותר מנווט אחד שרץ את בינוני+. גם החושים שלי אומרים את זה.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 2 עשיתי טעות. התכנון המקורי היה לרוץ על הסינגל העליון, אבל נפלתי על השביל התחתון. זה יכל להיות טוב אם הייתי ממשיכה על השיבל, אבל החלטתי לחתוך ולחזור לנתיב המקורי. בנוסף פספתי את התחנה על הפעם הראשונה והייתי צריכה לתקוף שוב.
בלג ל-8 כמעט והלכתי לכיוון הלא נכון אבל התעשתתי והצפנתי את המפה. בתחנת המים שתיתי. וב
את 12 תקפתי נמוך מדי. ידעתי את זה כי יצאתי אל השביל נמוך מהמצוק. לכן התיקון היה טריביאלי.
בלג ל-18 שוב שתיתי. לקראת סוף הלג טעיתי (עייפות). לא שמתי לב שהמצוק לא קרוב למרכז הואדי אלא מזרחית לו. לכן הפרסה.

בחירות ציר:
בלג לתחנה ה-1 כרגיל בחרתי ללכת על בטוח וברגע שנפלתי על הסינגל, תפשתי אותו עד לעיקול. ואז על קו גובה עם קריאת המצוק שבדרך עד לתחנה.
בלג לתחנה 7 רצתי על השביל מערבה ובצומת צפונה. אחרי זה חתכתי לסינגל ובסופו תקפתי מהסלע. ליד המצבה עצרתי לעזור לילד שהלך לאיבוד. ואז עליתי את כל העלייה לאורך קצה היער. בגלל כל העצירות הלג הזה יצא עם זמן לא טוב.
את תחנה 9 תקפתי מהשביל שבין שני סבכים. הלכתי נכון עד שלא ראיתי סבך. רק שזה היה הסבך הדרומי. לכן איבדתי קצת זמן.
את תחנה 11 תקפתי מהמצוק שליד השביל ואז דרך הערוץ.
תחנה 13 לא הייתה במקום. היא הייתה על הסבך כשהתאור היה קצה יער.
בלג ל-14 הייתי צריכה לרוץ על השביל, אבל לקראת אותה התחנה כבר הייתי עייפה ולא ראיתי את האפשרות הזאת. העיקוף לקראת התחנה היה בגלל הצמחייה הלא נוחה.
בלג ל-19 בחירת ציר גרועה.  עדיף היה לרוץ מזרחה ועל השביל. אבל לפני שהגעתי ל-18, ראיתי שני אנשים יוצאים מהתחנה לכיוון מערב וזה בלבל אותי. בנוסץ הייתי צריכה לעזור לילד למצוא את עצמו בקרחת היער
בלג ל-22 היה תכנון גרוע (לקראת סוף המסלול היה לי הרבה כאלה). היה עדיף לרוץ מערבה עד לסינגל בשני ולרוץ לאורכו צפון מערבה ולחתוך לצומת שבילים עם מצבה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה