יום שלישי, 14 ביוני 2016

Rishon Lezion Maarav 10.06.16

רושם כללי:
שני מקצים על מפות שאף פעם לא רצתי עליהן. היה כיף. הדבר היחיד שהיה קצת מאכזב, הייתה המהירות שלי. מכיוון שיום לפני השתתפתי במרוץ הלילה של מטריקס, כל השרירים שלי היו עייפים ולכן עשיתי את המסלוילם בריצה קלה. הדבר לא שמר עלי מפני טעויות. וזה אומר שהמסלולים היו מספיק מאתגרים, כך שאפילו תוך כדי מהירות נמוכה הם הצריכו קריאת מפה טובה ותכנון מראש.


הטעויות שלי:
לתחנה 4 קרתה הטעות הראשונה. לדעתי לא באשמתי. המעבר שמצויין על המפה היה מאחורי שער סורגים ולא מיד הבנתי שאני צריכה לפתוח אותו כדי לעבור.
בלג לתחנה 10 פספסתי את הפנייה הנכונה ועשיתי טעות מקבילה, כי גם בהמשך יש ארגז חול.
בלג ל-12 התחלתי לריץ מערבה כשי לעקוף את הבניין, אבל כשהסתכלתי במפה, ראיתי שזה עיקוף גדול ושמתי לב למעבר קרוב לתחנה.


בחירות ציר:
בלג ל-12 אחרי שהבנתי את הטעות לקחתי את הנתוב בצפוני, שהאריך לי את הדרך. הנתיב הדרומי קרוב יותר לתחנה.





הטעויות שלי:
תחנה 3 לא הייתה. התעכבתי עליה יותר ממה שהיה צריך.
בלג לתחנה 5 - לא יצאתי לכיוון הנכון (תכנון מוקדם חסר). לאחר מכן הייתי צריכה לעקוף גדר "בלתי עבירה" שהייתה עבירה ושכל הנווטיםש ראיתי בדרך עברו בלי למצמץ...
בלג לתחנה 10 לא מייד שמתי לב להשער מסומן באדום. כששמתי לב, עשיתי אחורה פנה וחזרתי. כשהגעתי לתחנה, ראיתי שהסער המסומן באדום פתוח. ואני גם יודעת שלפחות נווט אחד עבר בו. מסתכל...

בחירות ציר:
בלג ל-2 בחרתי לעקוף את הסבך מדרום, אבל גם מצפון העיקוף היה פחות או יותר זהה (למרות השטח המגודר).
בלג ל-6 הייתה אפשרות דרומית וצפונית. בחרתי בדרומית, למרות שהצפונית עכשיו נראת לי יותר קצרה.
בלג לתחנה 8 גם היו שתי אפשרויות. מדרום ומצפון. בחרתי את הצפונית (בגלל השטח המוכר וכי לא שמתי לב לדרומית בהתחלה). המרחק שלהן נראה פחות או יותר זהה, למרות שהדרומית מפתה יותר.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה