יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

Misgav maarav 18.12.15

רושם כללי:
מפה חדשה מאת דוידי סגל. אזור התחרות קרוב לכרמיאל, לכן הנסיעה הייתה קצרה ולא מתישה. העננים איימו להוריד גשם בכל שנייה, אבל פרט לטפטוף קליל לא זכינו לדבר. 
המסלול לא היה קשה במיוחד וגם קווי הגובה לא הרתיעו אותי. כן עשיתי שלוש טעויות די גדולות, אבל אפשר להגיד שפרט לזה הניווט הלך לא רע.
המספור של התחנה 13 גלש והסתיר את הדרך לכיוון 14, אבל זה לא מנע ממני למצוא את התחנה במהירות.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 7 תקפתי מהפנייה של השביל, אבל עברתי אותו מעט גבוה יותר. קרחות היער עצרו ואיפסו אותי. ירדתי מעט וחזרתי על עקבותיי. 
בלג הארוך לתחנה עשיתי שתי טעויות. בתחילת הלג עברתי את הקיפה וכשיצאתי אל הכביש, לא הצלחתי למקם את עצמי. במקום לרדת בואדי (שזה היה התכנון המקורי) המשכתי לאורכו עד שהרגשתי שאני מתרחקת יותר מדי והתחלתי לרדת. כמובן שההתקדמות שלי הייתה אטית ומהוססת. נפלתי על סינגל וזה הדליק אצלי נורה אדומה. התקדמתי מערבה והגעתי לשטחים הפתוחים והעצים המיוחדים כפי שהיה בתכנון המקורי. מרוב שמחה עשיתי טעות נוספת. במקום להתקדם על גבול היער (כפי רציתי) התקדמתי על קו הגובה עד שקלטתי שאני בקרחות היער. אז ירדתי עד לגבול הצמחייה. משום מה לא ראיתי את שביל האש הברור כ"כ על המפה ולא הצלחתי לקבוע איפה אני בדיוק. בחנתי את הסבך שבקרבת מקום. לא מצאתי תחנה. התקדמתי מערבה ושם כבר ראיתי את התחנה.
בלג לתחנה 11 חשבתי אני יורדת על בכיוון התחנה (לא לקחתי אזימוט), אבל הסתבר שסטיתי. הרגשתי שמשהו לא בסדר והתאפסתי על הכביש. 

בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 בחרתי לרוץ בזהירות ולהתחמם על הדרך. לכן רצתי על השביל ותקפתי מהעץ המיוחד.
בלג לתחנה 3 אחרי שיצאתי אל הכביש שמתי לב שאני יכולה לעלות על אחד מבין השבילים המקבילים. לכן נזהרתי וקראתי את השטח שבמקביל לשביל אליו עליתי כדי לזהות על איזה מהם אני נמצאת. כשהבנתי שאני על הדרומי, הלכתי על קו הגובה אל התחנה.
התכנון של הלג לתחנה 12 לא היה אידיאלי מכיוון שבהתחלה לא הבחנתי בגבול היער שמוביל אל התחנה. הייתי אמורה לרדת מתחנה 11 אל השביל ולרוץ עליו עד הפיצול ולעלות בגבול היער. בפועל פשוט ירדתי לכיוון התחנה ואז בביל שבוואדי שמתי לב לגבור היער ותיקנתי.
בלג לתחנה 15 כבר הייתי עייפה ולא התחשק לי ללכת דרך הסבך, לכן רצתי על השביל עד שהוא נגמר ומשם תקפתי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה