יום שבת, 5 בדצמבר 2015

Tsipori 05.12.15

רושם כללי:
זה היה בוקר מאוד קר. פשוט קפוא והשמש לא הבהיה לא הצליחה לחמם את אווירה. אחרי חימום קצר ה-GPS שלי הודיע לי שהסוללה עומדת להיגמר, לכן למהרתי לצאת למסלול.
הניווט היה על מפה מוכרת הייטב. המפה טובה מאוד והמסלול לא רע. התחנות די מוחבאות, לכן היה אתגר מסויים בלמצוא אותן. הניווט עצמו הלך לא רע. אפשר להגיד שהמסול היה מהיר. גם לפי ההרגשה וגם לפי הזמן הסופי.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 בחרתי לרוץ בקו גובהלאורך הואדי והתמקדתי בתלולית האחרונה.
בלג לתחנה 2 רצתי לאורך השטח המגודר, חציתי את השביל ורצתי לעבר גבות יער בורור מהקצה שלו ראיתי את התלולית ומשם תקפתי.
בלג לתחנה 6 יצאתי אל שביל ורצתי עד הפיצול. שם המשכתי עד שעקפתי את הסבך ורצתי לאורך גבול היער.
בלג לתחנה 11 לקחי אזימוט אל השביל. אחרי הגתי אליו, הבנתי שנקודת תקיפה הכי נוחה תהיה מהסנגל ואני ממש לא רוצה ללות אליו. לכן רצי מזרחה וירדתי אל היצול. משם עליי לסינגל.
בלג לתחנה 12 לקחתי כיוון כללי אל השטח החצי פתוח ורצתי אליו. עברתי דרכו עד שהסבך עצר אותי ושם כבר ראיתי את החורבה.

הטעויות שלי:
בלג לחנה 7 רצתי עד לסבך ומשם חתכתי. במקום לקחת אזימוט, סמכת על זה שהמצוקים יעצרו אותי ושם כבר אסתדר. המצוקים אכן עצרו אותי, אבל לא יעדעתי איזה מוקים אלה. בסוף קראתי את הסבך ליד המצוק שלי והתאפסתי.
הטעות בלג לתחנה 14 היא שלא הצלחתי לבחור לעמי נקודת תקיפה נוחה. לקחת אזימוט ופשוט רצתי (או ליתר דיוק - הלכתי, כי פחדתי לעבור את התחנה). בסוף שמתי לב שאני בשטח חצי פתוח והתחנה ביר. החלטתי להיכנס ליער ום להתאפס. ואז גם נפלתי על התחנה.
בלג לתחנה 15 רצי בכיוון הכללי של החנה. כשיצאתי אל השביל התאפסתי על השטח החצי פתוח ורצתי דרכו. ראיתי את המערה וממנה נפתלי ע הסינגל והסבל עם גדר אבנים. הבעיה היא שלא ראיתי את התחנה. התחלתי לחשוד שאני לא במקום הנכון. לכן עשיתי סיבוב כדי לוודא שאני אכן במקום התחנה. עקפתי א הסבך, ראיתי את הבאן הבודדה ושוב יצאתי אל הסינגל ברגשות מעורבים. ואז ראיתי את התחנה.
בלג לתחנה 16 עשית טעות בתכנון. רצתי על הסינגל ופניתי ביחד איתו. ירדתי יותר מדי והייתי צרכה לחזור אל השביל שולך צפונה. ורק אחרי שהייתי צריכה לרדת מהשביל הבני שיש לי עלייה של חמישה קווי גובה. אם הייתי יורדת מהסינגל פני הפנייה שלו וממשיכה על קו הגובה, הייתי חוסכת לעצמי א העלייה. מצד שני, הריצה ביער יותר איטית מהשביל, לאכן עדיין לא ברור מה היה עדיף.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה