יום שישי, 16 באוקטובר 2015

Mihmoret 03.10.15

רושם כללי:
יש לי רגשות מעורבים בנוגע למפה הזאת. אולי בגלל השטח המגוון ואולי בגלל החול. אני או אוהבת חול. קשה לרוץ בו והוא מאייף אותך במהירות. בנוסף, הצד המזרחי של המפה מבלבל אותי לחלוטין. אם בצפון המפה אני יכולה לקרוא כי סבך, אז ביער שיש במזרח אני הולכת לאיבוד מבחינת התכסית. גם התבליט לא ברור. בתחנה 12 מסומן X חום וכבר התרגלתי שזה עץ שנפל. אבל במקרה הזה, זאת היית גבעה. איך זה קרה, לא ברור.
למרות שעשיתי תוצאה לא רעה, היא לא משקפת, מהסיבה הפשוטה שהמתחרות שלי (שתי טטיאנות) עשו מבדק של הנבחרת לפני התחרות (ריצת שטח של שבע ק"מ), לכן הכוחות לא היו שווים. בנוסף הן קיבלו מפות משומשות באיכות לא הכי טובה, כי הגיעו מאוחר לזינוק. דבר שהקשה עליהן את הניווט.

הטעויות לי:
בלג לתחנה 1 לקאת סוף הלג כשכבר נכנסת לשטח הסבוך, התקשאתי לקרוא א השטח ולהבדיל את העץ מהסבכים. לכן תקפתי מהעיכול של השביל.
בלג לתחנה 4 הסתמכתי על העיכול של השביל, כנקודת תקיפה, אבל בפועל הוא נראה לי הרבה יותר דרומית מאשר על המפה. כמו כן, היה סבך דומה בהמשך הדרך ולכן הגעתי עד אליו, ראיתי שאין תחנה ונאלצתי לחזור.
בלג לנקודה 9 אני עדיין בטוחה שהיא לא הייתה במקום. בתוך הואדי היו שני סבכים ועל גדת הואדי היו שני סבכים. התחנה מסומנת על הסבך שעל גבול הואדי, אבל נמצאת בתוך הואדי. או שהמיפוי לא מדוייק. בקיצור, משהו שם מסריח.
בגל לתחנה 12 התחלתי לחפש את התחנה מוקדם מדי (שוב לא סופרת צעדים).

בחירות ציר:
בלג לתחנה 11 בחרתי לרוץ עד לגבול היער ולרוץ לאורכו עד לסבכים שמערבית לי. שם חתכתי לגבעה.
בלג לתחנה 19 עדיף היה להתעלם מהשביל לגמרי (יותר מד חול שמאט אותך). היתי צריכה לרוץ קצת דרום-מזרחה עם הכביש שיצאתי אליו מיד אחרי 18. ואחרי זה לפנות מזרחחה כשסבכים מתדללים ולהגיע לצומת בשל שבילים (שאליה הגעתי במקור) ומשם לתקוף.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה