יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

Kibutz harel 26.09.15

רושם כללי:
מפה חדשה! לאחרונה אני אומרת את המשפט הזה הרבה. אבל זה באת כיף להתנסות בשטחים לא מוכרים.
היו כמה אי דיוקים, בסביבות התחנהנ הראשונה ועשר (בעיקר צמחייה סבוכה), אבל אני לא מבינה מספיק בצמחים ואולי בתקופה אחרת בשנה השטח נראה מעט שונה.
אני מרגישה שהכושר שלי משתפר לאט לאט, אבל המוח עוד לא יודע להתמודד עם המהירות הגדלה, לכן לקראת סוף המסלול יש לי טעויות גדולות.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 9 עיתי טעות לקראת סוף הלג. תכננתי להגיע לשטח הפתוח עם ה-X, אבל ברגע שהגת למקום, לא הצלחתי לקרוא את השטח כמו שצריך, לכן בחרתי לרוץ אל המגדלים שאותם יכולתי לזהות. משם כבר יצאתי אל השביל ורצתי את העיקוף שלו (ב-GPS זה נראה קצת לא על השביל) וירדתי לאורך הגדר אל הסבך.
בלג לתחנה 14 כבר הייתי עייפה ומשום מה תכננתי למצוא את תחנה 17 במקום. אחרי שסטיתי, הבנתי את הטעות שלי ותיקנתי. הבעיה היא שאחרי התיקון עשיתי עוד טעות ולא מצאתי נקודת תקיפה נוחה. פשוט עברתי את התחנה. התאפסת רק בסביבות הגדר והתחנה 18. חזרתי למעלה ולקחתי את 14.
בלג לתחנה 15 לקחתי אזימוט ועד לשביל הלכתי לאורכו. הבעיה היא שגם טטיאנה הלכה איתי ואחרי שיצאה אל השביל התחילה להתקדם מזרחה וסחפה אותי איתה. מכאן הסתייה. (ממתי אני הולכת אחרי נווטים אחרים?)

בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 רצתי על השביל ולאורך הגדר ואז רציתי ליפול על הואדי. הבעיה היא הכניסה לואדי הייהנ סבוכה מאוד (לא מסומן במפה) וזה הכריח אותי לעקוף.
בלג לתחנה 3 אמנם היה נתיב קצר יותר, אבל העדפתי ללכת על בטוח והזריז בלי יותר מדי קריאת מפה.
בלג לתחנה 8 משום מה לא ראיתי את האופציה של מעבר בין הבניינים מדרום, לכן לקחת את הנתיב הארוך יותר. לפי מה שהבנתי מנווטים אחרים לאחר התחרות, בנתיב בין הבניינם הייתה מזבלה שהקשתה את המעבר. 
בלג לתחנה 10 היה קשה לחתוך לכיוון התחנה, בגלל הצמחייה. ולמרות שראיתי את הבניינים מרחוק, לא הצלחתי למצוא מקום נוח לעבור בו בין הקוצים. בסוף נואשתי וחציתי דרכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה