יום שני, 5 באוקטובר 2015

Odem mizrah 19.09.15

רושם כללי:
זה היה מסלול קשה. אולי בגלל בגלל העייפות של המסלול של היום הקודם. אולי בגלל שעות השינה המועטות בשק השינה. אולי בגלל הלחץ שיצרה התחרות של המרדף (כשני יודעת שאני מזנקת דקה לפני רשימה של נווטות חזקות שיעקפו אותי בקלות). אולי בגלל הפרפר שדרש ריכוז טוב יותר בכל מקרה, הניווט היה קשה ולקראת הסוף המוח שלי זעק לחמצן וכושר הניווט שלי נפגע קשות. ובכל זאת נהנאתי גם מהיום הזה.

הטעויות שלי:
כבר בלג לתחנה 1 עשיתי טעות. במקום לקחת אזימוט לקצה הגדר הבלתי עבירה, רצתי סתם דרך היער. אחרי שהגעתי לקצה הגדר שוב הייתי צריה לקחת אזמוט, אבל ראיתי את בר ואת טטיאנה חוחלובה ונלחצתי. אחרי המעבר השני בגדר התאפסתי יותר מהר מהן (כנראה שהייתי לא הלחוצה היחידה), והגענו לתחנה הראשונה ביחד. (לאחר מכן בלג לתחנה 9 שוב נפגשנו והגעתו לתחנה יחד).
בלג לתחנה 6 רצתי כמו שצריך, אבל בקרחת יער אחרונה לפני התחנה התבלבלתי. חשבתי שחציתי את גדר האבנים ואי רואה מולי עוד אחת והייתי בטחה שהתבלבלתי. חזרתי אחורה כדי לנסות ולהתאפס על השטח ואחרי שראתי עוד נווטים רצים לכיוון הזה החלטתי להמשיך (ספירת צעדים! כמה פעמים אני צריכה להזכיר לעצמי).
בלג לתחנה 14 כבר הייתי סחוטה. יצאה לי סטייה לא מתוכננת מזרחה, אבל כשראיתי את קרחת היער, תיקנתי.
בלג לתחנה 15 הייתי אמורה לקחת אזימוט, ופשוט לזחול לתחנה. אבל המוח של כבר עזב אותי בשלב ההוא ולכן שוב פניתי מזרחה עד הגדר והמשכתי לאורכה עד לתחנה.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 2 רצתי עד לשביל ואז עד העיכול בגדר ומשם לאורכה עד לתחנה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה