יום רביעי, 23 בספטמבר 2015

Park ha hurshot 29.08.15

רושם כללי:
אם אני לא טועה, זאת עוד מפה חדשה. המסלול היה הרבה ריצה ומעט מאוד חשיבה, לכן המיקום שלי בלוח הוצאות לא ממש גבוה (חבל שלא ניתן לבנות כושר תוך שבוע-שבועיים). כפי שכבר אמרתי, לא היה צורך בחשיבה מורכבת. בחירות הציר היו די טריביאליות וכמעט לא להיו לי טעויות.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 11 מכט פניתי בפנייה הלא נכונה ממש בסוף הלג, אבל הפיגומים של הבנייה איפסו אותי.
בלג לתחנה 12 הדחף הראשוני היה לרוץ למקומה של תחנה 13, אבל אחרי שבדקתי את המספרים שליד התחנה, שיניתי את ההחלטה.
בלג לתחנה 20 המסלול שלי אדום, כי פשוט לא היו לי את הכוחות לרוץ.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 16 היה ניתן לבחור ציר אחר (נווטים אחרים העדיפו לרוץ אחרי 15 צפונה ומשם לפנות מזרחה ואל תחנת המים). לדעתי הבחירה שלי הרבה יותר קצה מבחינת מרחק, ואם להתחשב בכך שלא ממש היה לי כוח לרוץ, אז כאן כל מטר חשוב.
בלג ל-17 בחרתי לעקוף ממערב, אבל היה ניתן לעשות זאת ממזרח. שני המסלולים נראים לי די שקולים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה