יום רביעי, 23 בספטמבר 2015

Akko 22.08.15

רושם כללי:
אין כמו מפה חדשה (יש לי הרגשה שהעונה אנחנו רצים על הרבה כאלה). ברגע ההגעה נוכחנו לדעת שאין שירותים ציבוריים פתוחים לפני שמונה בבוקר. בניגוד לניווט ביער, בו כל עץ ושיח מתאמים למשימה, באמצע עכו עתיקה רבים מצאו את עצמם די אבודים ופנו לפתרונות יציתיים. חלק נסעו לתחנת דלק קרובה (המרוחקת כקילומטר מהכינוס), חלק שלמו לאיזו אישה שתתן להם להיכנס לשירותים אצלה בבית וחלק הנאלצו להמתין עד שייפתח בית הקפה המקומי.
אחרי שטופלו ענייני השירותים, השמש כבר הספיקה לעלות ואיתה החום באוויר. כבר בשמונה וחצי היה קשה לנשום.
התחנות היו מקרטון ורק על שלוש יהיה ניקוב (למנוע גנבות).
הניווט עצמו היה אמור ליהיות ספרינט מהיר, אבל גיליתי שאני עדיין לא בכושר והחום רק החמיר את המצב. לקראת סוף המסלול מצאתי את עצמי עוברת להליכה יותר מפעם אחת וגם עשיתי מספר טעויות מבישות.
בגלל הבניינים הגבוהים יחסית והסמטאות הצרות, ה-GPS שלי היה מאבד את הלווינים לעיתים די קרובות. ניסיתי לעושת כמה התאמות ב-QR, אבל לא רצית לגעת במסלול יותר מדי. התוצאה לפניכם.

הטעויות שלי:
הכל היה בסדר עד הלג לתחנה 6. בעצם הכל היה בסדר עד שהגעתי לתחנה 6. ברגע שעלית במדרגות אל התחנה, איזהשהו מפסק בתוך הראש שלי נכבה ובמקום להביט קדימהו לראות את התחנה, הבטתי במפה והחלטתי שהתחנה בחצר הפנימית מצידו השני של הקיר. כבר הספקתי לרדת את המידרגות והתחלתי להקיף את הבניינים כשלפתע באחד הצמתים המתג בראש עלה שוב וחזרתי על עקבותיי כדי לתקן את הטעות.
בלג לתחנה 16 כבר הייתי עייפה וגם נפגשתי את טטיאנה, כך שיצא שרצתי אחריה בלי לחשוב ונכנסתי לסמטה אחת לפני הסמטה של התחנה ה-16.
בלג לתחנה 17 פשוט רצתי אחרי טטיאנה ופסתפי את המעבר שרציתי לעבור בו ולעלות על החומה. הבופו של דבר לקחתי את התחנה בצד הלא נכון של הקיר ורצתי את הסיום. הייתי כ"כ עייפה ששכחתי לפרוק קרטיס ועכשיו אני לא מופיעה בלוח התוצאות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה