יום שני, 4 במאי 2020

Giv'at Ela 28.09.19

רושם כללי:
תחרות במתכונת מיחודת. נרשמתי מזמן ושכחתי מזה. הגעתי לשטח הכינוס מאוחר והזינוק ההמוני כבר יצא לדרך. הייתי אמורה לבחור בין הנתיב הסגול-אדום-כחול (האופטימאלי מבחינתי). אבל מכיוון שהגעתי מאוחר, לקחתי מפה והתחלתי לרוץ מסלול רגיל (לפי הקו הסגול). רק אחרי שלקחת את התחנה הראשונה, נזכרתי שזה ניווט שונה מבד"כ. רק שזה היה מאוחר מדי. בחרתי במסלול הכי פחות כדאי. עכשיו אם הייתי צריכה לבחור. הייתי בוחרת במסלול הכחול.
פחות אהבתי את השילוב של הספרינט עם השטח. במיוחד שהשטח היה מאוד תלול ומלא אבנים מתדרדרות והייתי צריכה לעשות את החלק ההוא בהליכה.

ניתוח ציר:
בלג ל-7 אולי היה עדיף לצאת אל השביל. כך הייתי מתקדמת יותר מהר.
בלג ל-9 רצתי על שביל והוא סחף אותי יותר מדי מערבה. בגבול צמחייה התחלתי לרדת צפונה.
בלג לסיום בחרתי ללכת מדרום וזה גרם לי לעלות יותר מדי. עדיפ היה להיכנס לישוב מהכניסה הצפונית.

מסקנות:
לקרוא את דף המתכנן יום לפני האירוע.
בבחירת ציר לבדוק קוי גובה (לג לסיום)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה