יום חמישי, 7 במאי 2020

Bar'am 18.10.19

רושם כללי:
לא היום הטוב שלי. באמצע המסלול התחיל לגרד לי הגרון, כאילו שאבתי איזה חרק ולא הצלחתי להשתעל אותו החוצה.
בנוסף גם היו לי די הרבה טעויות (שחלקן נבעו מהגרון המגרד שלי).

ניתוח ציר:
כבר בלג לתחנה ה-1 הייתה לי טעות. רצתי עלהשביל צפונה, אבל לא ידעתי לא מצאתי נקודת תקיפה טובה וכשירדתי מהשביל, פשוט עברתי ליד מיקום התחנה. אגב, היער הפתוח שמסומן במפה הוא שקר אחד גדול. הייתה שם הרבה צמחיית קרקע שלא מסומת ושהסתירה את מיקום התחה. אחרי שהרגשתי שאני עולה יותר מדי, ירדתי עד לשטח החצי פתוח ומשם תקפתי.
את תחנה 3 תקפתי מהשביל ושם כבר התחיל הגרד בגרון שלא הצלחתי להיפטר ממנו וגרם לי לשיעול חזק לאורך כל המסלול.
בלג ל-6 עליתי דרך השטח הסבוך, כנראה בגלל שלא הייתי מרוכזת בקריאת מפה.
בלג ל-7 רציתי לרדת כמה שפחות (כדי לא לעלות לאחר מכן), לכן עשיתי את העיקוף הגדול הזה ממערב. זה חסך י באזור שש קווי גובה של עליה.
בלג ל-9 רצתי לאורך קו הגובה, אבל טעיתי בקריאת הואדיות ורק כשהגעתי לשביל אש, הבנתי שעברתי את התחנה.
בלג ל-11 עייתי מעדיפה לרדת דרומה ולתקוף את התחנה מלמטה, אבל זאת הייתה משימה בלתי אפשרית בגלל מדרגות אדמה שבמפה נראות לא מאיימות, אבל בשטח עשו הפרשי גבהים תלולים של מעל שני מטר. לכן רצתי על השביל וירדתי מאוחר יותר.
תחנה 12 הייתה מיותרת לחלוטים בשביל המסלול שלנו.

מסקנות:
ימצוא נקודת תקיפה (תחנה 1)
להיות מרוכז יותר בקריאת מפה (לתחנה 9)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה