יום ראשון, 10 במאי 2020

Amuka 19.10.19

רושם כללי:
עוד תחרות בארגון המועדון.
יער נקי ועליות קשות. זה כנראה הרושם שיש לי מיערות בקרבת צפת. שוב הסתבכתי בלג הראשון, אבל חוץ מזה הלך לא רע.
תחנה 9 הייתה עמוק בבור, וחששתי שהילדים והנווטים המבוגרים. מכיוון שרצתי בין הראשונים וזאת הייתה בסה"כ תחרות מקומית ללא פרסים, החלטתי להעלות את התחנה מהבור ולשים אותה ליד.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1משום מה החלטתי ללכת על תחנה 10. כנראה בגלל שהמספר היה דומה והקו הסגול עבר ממש דרך העיגול (צריך להגיד למתכנן המסלולים). בכל מקרה, גם את התחנה 10 לא ממש הצלחתי לתקוף וכשהבטתי במפה ביותר קפידה, שמתי לב לטעות שלי וחזרתי לסינגל. התחנה ה-1 עזצמה לא נראהתה לי במקום, אבל בכל זאת מצאתי אותה.
הלג ל-2 היה קשה בגלל העלייה, לכן סטיתי מהשביל בגרע שהייתי בגובה התחנה וחסכתי לעצמי קו גובה וחצי. ולמרות זאת עליתי לשביל בלג הבא.
בלג ל-4 התקיפה פשוטה דעם קיצה דרך השטח הפתוח ופנייה צפונה ברגע שרואים קרחת יער ממזרח.
בלג ל-5 ניסיתי לא לאבד גובה, לכן קןדם עברתי את הואדי ואז התקדמתי לכיוון התחנה.
בלג ל-6 קשה לי להסביר למה יש סטייה בתחילת הלג. בעקרון הייתי צריכה לצאת אל השביל ישר. אבל אולי הייתה שם צמחייה סבוכה. אני כבר לא זוכרת.
בלג ל-8 כשאין נקודת תקיפה, לקחתי אזימוט מהמצוק האחרון.
בלג ל-9 בלי לאבד גובה עד כמה שניתן. התמהמעות די גדולי לפני המצוק, כי השטח שם ממש לא דומה למה שמצוייר על המפה ולכן פקפקתי בעצמי לדקה.
הגישה אל תחנה 10 הייתה ממש לא נוחה, למרות שהתקיפה שלה הייתה קלה ביותר.

מסקנות:
לעשות בקרת מסלולים טובה יותר (לא שזה היה באחריותי...)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה