יום ראשון, 27 באוקטובר 2019

Tel-Aviv University 22.06.19

רושם כללי:
זאת תחרות השליחים הראשונה שלי באזור אורבני. הסיבה למעבר לעיר היא חום הקיץ. בכל זאתת סוף יוני זה כבר לא הזמן לתחרויות ניווט בישראל. ואכן היה חם. חם מדי. אחד הנווטים אפילו קיבל מכת חום אל מול עיניי. זה נראה כאילו הוא שתוי ומהלך מוזר ואז קורס. למזלו זה היה בתחנת קהל ואנשים מיד טיפלו בו.
פרט לחום, לא הייתי בכושר, אבל הניווט היה טוב ורק התמהמאות קטנה לפני תחנה 10 הרסה קצת.
אבל לא משנה עד כמה הניווט של היה טוב. שליחים זאת תחרות קבוצתית והכל תלוי בשאר חברי הקבוצה.

ניתוח ציר:
הלג לתחנה 4 היה טריקי, כי היה צריך לשים לב למעבר הצר לכיוון התחנה.
בלג ל-5 כמעט טעיתי בקריאת המפה כשיצאתי לחניון, אבל הצלחתי להתאפס בזמן.
בלג ל-10 הכל הלך בסשר עד המעבר הצר שהו הייתי צריכה להגיע לתחנה. לא שמתי לב שעל המפה יש מדרגות וכשראיתי מדרגות בשטח, זה קצת הוציא אותי קצב. לשנייה חשבתי שטעיתי, אבל אז ראיתי נווט אחר במסלול שלי רץ לכיוון הזה וזה נתן לי יותר בטחון.
שוב שמו תחנה במקום המעצבן (עכשיו תחנה 11).
בלג לתחנה 13 כבר הייתי עייפה וכמעט סמנתי תחנה לא נכונה (באנפי ממש לפני התחנה שלי). אבל אני תמיד בודקת את המספר בתחרויות החשובות. לכן ניצלתי מהבושות של פסילת הקבוצה שלי.

מסקנות:
צריך להתאמן על קריאת מפת ספרינט בריצה.
לעבוד על כושר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה