רושם כללי:
ניווט לקראת יום בחירות. יוזמה בהחלט מבורכת. ניווט באמת פשוט. רק שבלג לתחנה הראשונה כבר הרחתי את הסוף ואיבדתי ריכוז.
ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 לאורך המצוקים.
לג לתחנה ה-2 לתוך התעלה.
תחנה 6 די קשה, כי אין נקודות תקיפה קרובה. אפשר היה לתקוף מהסלעים שמצפון, אבל בזמנו לא חשבתי על זה.
בקרבת תחנה 8 טעיתי בסלעים, אבל אחרי שמיקםתי את עצמי יותר מדויק, הצחלתי לנווט לתחנה.
הלג לתחנה 15 היה מיותר. עלייה ארוכה שאחריה באה ירידה ארוכה.
הלג ל-16 היה אסון. קודם כליצאתי אל השביל ולקחתי סינגל בתקווה שהוא יביא אותי למטה. הוא עשה את זה, אבל לא בכיוון הנכון. יצאתי אל השביל והתאפסתי. רצתי בכיוון הנכון ויצאתי אל הכביש. משם התחלתי לעלות לתחנה (כך חשבתי). בפועל עליתי לסלעים הלא נכונים. לא הצלחתי למקם את עצמי ועשיתי סיבוב מיותר בשטח עד שהצלחתי לכוון את עצמי לתחנה. בדעבד הייתי צריכה לרוץ על הכביש עד לעיקול ומשם לתקוף בקו ישר.
מסקנות:
לא לאבד ריכוז בסוף התחרות.
לא לסמוך על סינגלים ולהעזר יותר במצפן.
ניווט לקראת יום בחירות. יוזמה בהחלט מבורכת. ניווט באמת פשוט. רק שבלג לתחנה הראשונה כבר הרחתי את הסוף ואיבדתי ריכוז.
ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 לאורך המצוקים.
לג לתחנה ה-2 לתוך התעלה.
תחנה 6 די קשה, כי אין נקודות תקיפה קרובה. אפשר היה לתקוף מהסלעים שמצפון, אבל בזמנו לא חשבתי על זה.
בקרבת תחנה 8 טעיתי בסלעים, אבל אחרי שמיקםתי את עצמי יותר מדויק, הצחלתי לנווט לתחנה.
הלג לתחנה 15 היה מיותר. עלייה ארוכה שאחריה באה ירידה ארוכה.
הלג ל-16 היה אסון. קודם כליצאתי אל השביל ולקחתי סינגל בתקווה שהוא יביא אותי למטה. הוא עשה את זה, אבל לא בכיוון הנכון. יצאתי אל השביל והתאפסתי. רצתי בכיוון הנכון ויצאתי אל הכביש. משם התחלתי לעלות לתחנה (כך חשבתי). בפועל עליתי לסלעים הלא נכונים. לא הצלחתי למקם את עצמי ועשיתי סיבוב מיותר בשטח עד שהצלחתי לכוון את עצמי לתחנה. בדעבד הייתי צריכה לרוץ על הכביש עד לעיקול ומשם לתקוף בקו ישר.
מסקנות:
לא לאבד ריכוז בסוף התחרות.
לא לסמוך על סינגלים ולהעזר יותר במצפן.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה