יום רביעי, 4 בספטמבר 2019

Gilon 27.04.19

רושם כללי:
זאת הייתה אכזבה גדולה. אולי כי הציפיות היו גבוהות מדי. בד"כ אני לא נוהגת להתלונן, אבל פה השגיאות היו חמורות מדי. הינה הטענות עם מספר לא סופי של דוגמאות :
קודם כל איכות המפה (למרות שהיא חדשה) לא טובה בכלל. עבירות השטח לא משקפת את המציאות (בלג ל16 לא עברתי בסבך הירוק בקטע הרחב שלו, אזור תחנה 12). חלק מהאוביקטים חסרים (תחנה 13). השבילים שרצתי בהם בכלל לא מותאמים ל-GPS (הלג לתחנה 4). חלק מהשבילים בכלל לא מסומנים (הלג ל-5)
אמנם המפה לא מושמת, אבל את המסלו היה ניתן לעשות כך שיעבור במקומות יותר סימפטיים (תחנה 11 בכלל לא ברור מאיפה לתקוף אותה) ואיפה שהמפה מדוייקת (תחנה ,5 לג לתחנה 7, לג לתחנה 16). התחנות היו יכולות להיות ממוקמות במקום (תחנה 13 בכלל על מצוק לא מסומן, תחנה 12 על עץ במקום על מתלול).
נכון שזה היה ניווט מקומי ונכון שהמועדון שלי אירגן, אבל זה לא אומר שלא צריכה להיות ביקורת.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה 1 רצתי על גדר די גבוהה שמסומנת כמצוק עביר, אבל אני בספק אם הייתי מצליחה לעלות עליה לא בתחילה. לאחר מכן הסתמכתי על הסבכים והגדרות.
בלג ל-3 רציתי להקיף את השטח הסבוך והעיקוף יצא גדול מדי. התאפסתי על השביל ותקפתי.
את תחנה 4 לקחתי מהשביל (למרות שזה לא נראה במפה).
בלג לתחנה 5 הסתבכתי עם השבילים הלא מסומנים, אבל החוש השישי הצליח לכוון אותי.
כל הדרך ל-6 הייתה הזויה. רצתי על שביל שלא באמת צוייר. בסוף יצאתי אל קרחת יער והבתי איפה אני. משם זה כבר היה פשוט.
הלג ל-7 לא הוגן ומיותר. יש את האפשרות הארוכה. להשתמש בכביש ולרוץ ממערב. ויש את הדרך הקצרה שבחיים לא תחשוב שתהיה יותר גרועה מהדרך הארוכה.  בחרתי בדרך הקצרה וכיצאתי מהיער את המדרון, התחרטתי. השטח היה פשוט נורא. פרט לזה, נכנסתי לשטח האסור מבלי לדעת שאני בתוכו.  לא הייתה גדר או סימון אחר בשטח. ידעתי שהוא אמור להתחיל איפפשהו, לכן סטיתי מערבה ועקתפתי את המצוק הבלתי עביר. אבל לא נראה לי שהייתה סיבה ממשית לסימון הזה. ועוד לשלוח דרך השטח הזה נווטים (וראיתי כאלה שעוברים דרך השטח הזה בלי בעיה.
תחנה 11 הייתה מעצבנת במיוחד. לא ידעתי מאיפה לתקיף אותה. תאור התחנות לא היה מספק ומהכיוון הנוח לא נראתה לעין. עקפתי את הבניין בשטח נורא במיוחד בשביל לגלות שהתחנה מוחבאת בשטח הירוק למטה. לא רציתי לחזור את כל הדרך, לכן עברתי דרך הירוק (בכל מקרה התחנה בשטחו).
בלג ל-12 לא הצלחתי לעבור בסבכים ולא ראיתי את השביל העולה למעלה, לכן נסחפתי מערבה יותר מדי.
תחנה 13 לא הייתה במקום (הבדל של יותר מחמישים מטר).
תחנה 16 הייתה נוראית. לא הייתה דרך נחמדה לתקוף אותה. התקרבתי כמה שיכולתי ותקפתי דרך הסבך. לא באזור הרחב שלו כפי שמסומן בטעות במפה, אלא באזור הצר - מצאתי שביון לא מסומן.

מסקנות:
המפה צריכה לעבור תיקונים.
מסלול צריך להיות מתוכנן כמו שצריך.
התחנות אמורות להיות במקום.
לא כדאי לרוץ על מפה הזאת יותר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה