רושם כללי:
היום השני של אליפות ישראל. הזינוק עמד ממש מול אגם קטן של בוץ וזה היה די מדכא. פרט לכך בלג לתחנה ה-2 תקף אותי חזיר בר והוציא מהריכוז לגמרי ואני מאשימה אותו על הטעויות של בתחנה 2 ו-3. באופן כללי המסלול היה מאתגר ומעניין.
ניתוח ציר:
בלג תחנה 2 כאמור תקף אותי חזיר בר והפחיד נורא. זה לא גרם לי לוותר על הניווט שרק התחיל, אבל הראש שלי לא היה לגמרי במסלול. בחרתי לתקוף את התחנה מהשביל העליון, לכן עליתי אליו באזור התעלה. דבר אחד לא לקחתי בחשבון. לא הייתי על השביל נקודת תקיפה קלה. פספסתי את התחנה ורצתי עד לחבית מברזל (מסומנת ב-X שלחור) והמשכתי אפילו עוד יותר, עד שנפל האסימון וחזרתי אל החבית. משם תקפתי.
בלג לתחנה 3 החלטתי לרוץ בלי לאבד גובה. זה הלך טוב עד שהגעתי לשטח הפתוח. שם החלטתי שאני נמוכה מדי ועליתי קצת. זה גרם לפספוס התחנה. מצאתי את עצמי ליד שני המצוקים ממערב. הבנתי את הטעות וחזרתי.
את תחנה 4 היה ניתן לתקוף מהמצוקים שמצפון לה, אבל כבר נכנסתי למפה ונרגעתי מהחזיר, אז ירדתי בול אל התחנה.
תחנה 5 ריצה דרך קרחת יער. פספוס קטן וחזרה אל התחנה.
בלג ל-6 העדפתי לתקוף מפינת הגדר (ככה בטוח יותר), לכן סבלתי את הירידה והעלייה בקוויה הגובה.
בלג ל-7 ממש לא רציתי לרוץ דרך הסבך וההר, לכן בחרתי בתקוף מכיוון 9. מתחנה 9 רצתי בשטח הפתוח ותפשתי את הסלע ואת גל האבנים. ידעתי שהתחנה היא תחנת בינגו, לכן האטתי מאוד לקראת התחנהץ
בלג ל-10 שוב בחרתי לעקוף את ההר וזה היה די מהיר. מה שכן, חבל שלא הצלחתי לצאת אל השביל מהר יותר.
בלג ל-11 כבר הייתי עייפה. עליתי בואדי אל השביל. תיקנתי לכיוון ההר. רצתי לאורך הסבך. במקום המתאים חתכתי אל קרחת היער ומשם אל התחנה.
בלג ל-13 רצתי דרך קרחת יער כמה שיכולתי. לאחר מכן אל הואדי (ירדתי קצת נמוך מדי). ידעתי שהתחנה בצד השני של הואדי ושאני כבר לה הסבכים הנמוכים, אז היה קל לתקן.
תחנה 14 זה כמעט הלג ההפוך של 11. פניתי לכיוון התחנה בתחילת היער הלבן של הואדי.
מסקנות:
להיזהר מחזירי בר...
היום השני של אליפות ישראל. הזינוק עמד ממש מול אגם קטן של בוץ וזה היה די מדכא. פרט לכך בלג לתחנה ה-2 תקף אותי חזיר בר והוציא מהריכוז לגמרי ואני מאשימה אותו על הטעויות של בתחנה 2 ו-3. באופן כללי המסלול היה מאתגר ומעניין.
ניתוח ציר:
בלג תחנה 2 כאמור תקף אותי חזיר בר והפחיד נורא. זה לא גרם לי לוותר על הניווט שרק התחיל, אבל הראש שלי לא היה לגמרי במסלול. בחרתי לתקוף את התחנה מהשביל העליון, לכן עליתי אליו באזור התעלה. דבר אחד לא לקחתי בחשבון. לא הייתי על השביל נקודת תקיפה קלה. פספסתי את התחנה ורצתי עד לחבית מברזל (מסומנת ב-X שלחור) והמשכתי אפילו עוד יותר, עד שנפל האסימון וחזרתי אל החבית. משם תקפתי.
בלג לתחנה 3 החלטתי לרוץ בלי לאבד גובה. זה הלך טוב עד שהגעתי לשטח הפתוח. שם החלטתי שאני נמוכה מדי ועליתי קצת. זה גרם לפספוס התחנה. מצאתי את עצמי ליד שני המצוקים ממערב. הבנתי את הטעות וחזרתי.
את תחנה 4 היה ניתן לתקוף מהמצוקים שמצפון לה, אבל כבר נכנסתי למפה ונרגעתי מהחזיר, אז ירדתי בול אל התחנה.
תחנה 5 ריצה דרך קרחת יער. פספוס קטן וחזרה אל התחנה.
בלג ל-6 העדפתי לתקוף מפינת הגדר (ככה בטוח יותר), לכן סבלתי את הירידה והעלייה בקוויה הגובה.
בלג ל-7 ממש לא רציתי לרוץ דרך הסבך וההר, לכן בחרתי בתקוף מכיוון 9. מתחנה 9 רצתי בשטח הפתוח ותפשתי את הסלע ואת גל האבנים. ידעתי שהתחנה היא תחנת בינגו, לכן האטתי מאוד לקראת התחנהץ
בלג ל-10 שוב בחרתי לעקוף את ההר וזה היה די מהיר. מה שכן, חבל שלא הצלחתי לצאת אל השביל מהר יותר.
בלג ל-11 כבר הייתי עייפה. עליתי בואדי אל השביל. תיקנתי לכיוון ההר. רצתי לאורך הסבך. במקום המתאים חתכתי אל קרחת היער ומשם אל התחנה.
בלג ל-13 רצתי דרך קרחת יער כמה שיכולתי. לאחר מכן אל הואדי (ירדתי קצת נמוך מדי). ידעתי שהתחנה בצד השני של הואדי ושאני כבר לה הסבכים הנמוכים, אז היה קל לתקן.
תחנה 14 זה כמעט הלג ההפוך של 11. פניתי לכיוון התחנה בתחילת היער הלבן של הואדי.
מסקנות:
להיזהר מחזירי בר...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה