רושם כללי:
אימון קווי גובה בחולות חולון. לדעתי צריך לעשות הרבה אימונים כאלה, אם רוצים להעלות את הרמה של הנווטים בארץ. למרות שהשטח הזה די פתוח, היו מקרים של צמחיית קרקע די עבה של אפשרה לתכנן את המסלול על סמך המפה והפתיע אחרי מעבר גבעה או שלוחה.
הלך לי יותר טוב ממה שחזיתי ואיבדתי מגע רק בתחנה אחת.
ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 רצתי לאורך הכביש (שלא מסומן במפה, אבל אפשר לנחש איפה הוא עובר), עברתי אותו ועלי אל הגבעה שבה התחנה.
בלג 2 די פשוט, לרוץ עד לקצה השלוחה.
תחנה 3 לאורך קו הגובה ותקיפה בין שתי כיפות.
בלג הארוך ל-4 עברתי בין שני שקעים גדולים, עליתי במדרון ורצתי לאורך השלוחה דרומה. לאחר מכן שקע גדול במזרח ואז גבעה עם שתי כיפות.
תחנה 5 ריצה בוואדי תוך קריאת מספר הכיפות.
בלג ל-7 ריצה לכיוון הקיר, עלייה וואדיון ותקיפה של הכיפה.
בלג ל-9 אחרי ירידה מהגבעה, לא רציתי לעלות שוב, לכן רצתי מדרום לגבעה האחרת ועליתי רק בסוף הלג.
בתחנה 11 עשיתי טעות בקריאת מפה. חבתי שהשלוחה ממזרח לתחנה זה ואדי. אחרי שפספסתי את התחנה ועליתי כמה קווי גובה, שוב קראתי אל המפה והבנתי את הטעות שלי.
הסטייה בסוף לג 13 היא בגלל הצמחייה שפשוט לא אפשרה מעבר ישיר.
בתחנה 16 ציפיתי למצוא את התחנה תלולית אחת לפני התלולית האמיתית.
בתחנה 17 כבר הייתי עייפה ולא היית בטוחה בציר ההתקדמות שלי. אבל בכל זאת הצלחתי למצוא את הואדי בזמן סביר.
מסקנות:
אני משתפרת בקריאת תבליט.
מסקנות:
אני משתפרת בקריאת תבליט.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה