רושם כללי:
המפה מוכרת מאוד. רצתי בה לא פעם והיא עדיין לא משעממת. היום היה אחד מאותם הימים בהם הכל הולך חלק. קראתי את המפה בקלות ומצאתי את התחנות מהר. יום מושלם בשביל נווט.
ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 עיקוף של הסבך וריצה לאורך המדרון התלול עד לתחנה.
הלג ל-8 היה לג קשה ניווטית. אמנם כבר הייתי בתחנה (תחנה1 ) ועדיין כמעט הסתבכתי. רצתי לאורך הסבך שממערב לי. אחרי שהוא נגמר, ניסיתי לרוץ דרך השטך, אבל סטיתי מעט מזרחה. שמתי לב לזה כשראיתי מרחוק את המדרון התלול שרצתי לאורכו לתחנה הראשונה. אז תיקנתי את כיוון ההתקדמות שלי.
בלג ל-9 רצתי לאורך הסבכים. לאחר מכן עברתי את הכיפה ממזרח לי והגעתי לתחנה.
בלג לתחנה 10 רצתי אל הסבך שיעצור אותי, ומהכיפה תפשתי את הואדיון.
בלג ל-14 קצת סטיתי, כי רצתי בעיקר מזרחה. בהתחלה רציתי לרוץ עד לשביל ומשם לתקוף, אבל קראתי את השטח לפי, והבנתי שאני מספיק בטוחה בעצמי כדי לתקוף מהואדי שהייתי מולו.
בלג ל-15 היה קל לרוץ עד לואדי עם שני העצים המיוחדים ומשם לתקוף.
בלג ל-17 עדיתי קצת עיקוף מדרום , כי לא רציתי לעלות על הקיפה שצפונית לסבך.
מסקנות:
לא לאבד אחיזה בשטח (תחנה 8)
ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 עיקוף של הסבך וריצה לאורך המדרון התלול עד לתחנה.
הלג ל-8 היה לג קשה ניווטית. אמנם כבר הייתי בתחנה (תחנה1 ) ועדיין כמעט הסתבכתי. רצתי לאורך הסבך שממערב לי. אחרי שהוא נגמר, ניסיתי לרוץ דרך השטך, אבל סטיתי מעט מזרחה. שמתי לב לזה כשראיתי מרחוק את המדרון התלול שרצתי לאורכו לתחנה הראשונה. אז תיקנתי את כיוון ההתקדמות שלי.
בלג ל-9 רצתי לאורך הסבכים. לאחר מכן עברתי את הכיפה ממזרח לי והגעתי לתחנה.
בלג לתחנה 10 רצתי אל הסבך שיעצור אותי, ומהכיפה תפשתי את הואדיון.
בלג ל-14 קצת סטיתי, כי רצתי בעיקר מזרחה. בהתחלה רציתי לרוץ עד לשביל ומשם לתקוף, אבל קראתי את השטח לפי, והבנתי שאני מספיק בטוחה בעצמי כדי לתקוף מהואדי שהייתי מולו.
בלג ל-15 היה קל לרוץ עד לואדי עם שני העצים המיוחדים ומשם לתקוף.
בלג ל-17 עדיתי קצת עיקוף מדרום , כי לא רציתי לעלות על הקיפה שצפונית לסבך.
מסקנות:
לא לאבד אחיזה בשטח (תחנה 8)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה