יום ראשון, 8 ביולי 2018

Yafo 16.06.18

רושם כללי:
השטח מוכר לי וזה עזר במקרים מסויימים. ולמראת זאת, עשיתי טעויות בבחירת הצירים.
היה מאוד חם וזה הקשה על הריצה. מצד שני בעשר בבוקר כבר הייתי בבית.

ניתוח ציר:
בלג ל-1 הנתיב הקצר הוא דרך תחנה 8, אבל כשאתה מקבל מפה, אתה עדיין לא לגמרי מאופס. לכן הטעות בבחירת הציר.
בלג ל-3 הבחירה של הציר המערב טובה יותר, כי היא חוסכת מדרגות.
בלג ל-4 לא לגמרי הבנתי אם הכיתוב של הכביש הראשי אמור לאסור אותו מבחינת חצייה. הסימן המוסכם הוא X על הכביש האסור. פה לא היה.
בלג ל-5 עד עכשיו אני לא בטוחה איזה מהצדדים טוב יותר.
בלג ל-6 בחרתי בנתיב המזרחי למרות שממבט ראשון הוא לא נראה לי טריוויאלי (להקיף בניין). אבל מצד שני הוא הכי קצר. אז למה לא?
בלג ל-8 בחרתי להקיף מצפון, כי זה נתיב קל מבחינת ניווט וקצב ריצה.
בלג ל-9 הייתי אמורה להמשיך בכביש הראשי, אבל כמו שאר הנווטים, עברתי דרך הפארק.
בלג ל-10 פספסתי את המדרגות ויצא לי עיקוף.
11 זהיא תחנה מבלבלת וכל מי שדירתי איתו, חשב שהתחנה מהצד המזרחי ואחרי שראו את הגדר סביב השטח החצי פתוח, חזרו על עקבותיהם. אני עשיתי בדיוק את אותו הדבר.
בלג ל-14 הטריק היה לעבור דרך 17. לא מיד הבנתי את זה.
בלג ל-16 כנראה היה עדיף לעבור דרך 9. כי זה חוסך את המדרגות. לא חשבתי על זה.
בלג ל-18 בחרתי לרוץ מדרום. למרות שגם הצפון נראה לא רע. וללא מדרגות.

מסקנות:
אין מסכנות חדשות.
לנווט יותר ספרינטים. להעלות את הכושר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה