רושם כללי:
דמו של השלב הראשון בשליחים עם זינוק המוני (מועדון גליל ומועדון יזרעאל). שטח די שטוח עם תחנות שנראות פשוטות, אבל בשטח תופשות אותך על הטעויות הכי קטנות.
ניתוח ציר:
ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 רציתי לתקוף מהשביל. לכן רצתי עד לפנייה ואחריה חתכתי ליער. רצתי לאורך המצוקים וראיתי את הקו שלהם נשבר. הבנתי שעברתי את התחנה וחזרתי אחורה, עוברת את קו המצוקים צפונה.
בלג ל-2 רצתי דרך השטח שהיה יחסית נוח לריצה. הגעתי לשביל ומשם עוד מערבה אל התחנה.
בלג ל-4 עד לצומת שבילים ודרך קרחת יער.
בלג ל-6 רצתי אל הפסגה אבל השארתי אותה משמאלי. רצתי קצת נמוך מהתחנה, אבל ראתי את התעלה ותיקנתי.
בלג ל-7 אזימוט אל המצוק הגדול עם קרחת היער.
בלג ל-8 טעות אופיינית - רצתי אחרי כולם והגעתי לתחנה לא שלי. הבנתי איפה אני וחזרתי לקחת את 8.
בלג ל-10 דרך צומת שבילים, הואדי, חציתי שביל אחד. הגעתי לפנייה של שביל אחר. המשכתי עד שביל האש ומשם אל התחנה. עמדתי שני מטר מהתחנה וידעתי שאני במקום הנכון, אבל לא הצלחתי לראות אותה. אחרי סיבוב קטן, כן ראיתי.
בלג ל-11 חשבתי שהיה קל. רצתי בשביל. לאחר מכן שלושה בורות ואז מימין אמורה להיות התחנה. פספסתי אותה. הגעתי עד ל-12. הבנתי וחזרתי. עמדתי מעל המצוק וראיתי את השקע. משום מה החלטתי שהתחנה אמורה להיות בשקע והיא לא שם. המשכתי הלאה. חזרתי. לקחתי את התחנה.
מסקנות:
לקראת סוף המסלול לא היות שאננה.
לא לרוץ אחרי נווטים אחרים. במיוחד לא בשליחים.
בלג ל-2 רצתי דרך השטח שהיה יחסית נוח לריצה. הגעתי לשביל ומשם עוד מערבה אל התחנה.
בלג ל-4 עד לצומת שבילים ודרך קרחת יער.
בלג ל-6 רצתי אל הפסגה אבל השארתי אותה משמאלי. רצתי קצת נמוך מהתחנה, אבל ראתי את התעלה ותיקנתי.
בלג ל-7 אזימוט אל המצוק הגדול עם קרחת היער.
בלג ל-8 טעות אופיינית - רצתי אחרי כולם והגעתי לתחנה לא שלי. הבנתי איפה אני וחזרתי לקחת את 8.
בלג ל-10 דרך צומת שבילים, הואדי, חציתי שביל אחד. הגעתי לפנייה של שביל אחר. המשכתי עד שביל האש ומשם אל התחנה. עמדתי שני מטר מהתחנה וידעתי שאני במקום הנכון, אבל לא הצלחתי לראות אותה. אחרי סיבוב קטן, כן ראיתי.
בלג ל-11 חשבתי שהיה קל. רצתי בשביל. לאחר מכן שלושה בורות ואז מימין אמורה להיות התחנה. פספסתי אותה. הגעתי עד ל-12. הבנתי וחזרתי. עמדתי מעל המצוק וראיתי את השקע. משום מה החלטתי שהתחנה אמורה להיות בשקע והיא לא שם. המשכתי הלאה. חזרתי. לקחתי את התחנה.
מסקנות:
לקראת סוף המסלול לא היות שאננה.
לא לרוץ אחרי נווטים אחרים. במיוחד לא בשליחים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה