יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

Kfar Ben Shemen 12.08.16

רושם כללי:
החלטתי להפוך את הניווט הזה לניווט זיכרון (כדי להתאמן קצת). לפני כל לג זכרתי את כל הלג לתחנה ובזמן הריצה לא הסתכלתי על המפה. בתחנות הראשונות זה היה קשה, אבל אז התרגלתי והיה פשוט. כמובן שהיו לגים שבחרתי אותם בגלל שהם היו יותר קלים לזכירה ולא בהכרח האופטימאליים.
תחנה 16 ביאסה אולי, כי היא לא הייתה במקום ולא ממש ברור למה. בגלל ניווט זיכרון לא התייחסתי לתחנה ורצתי למקום שזכרתי, רק כשהגעתי ולא ראיתי תחנה, חזרתי וסימנתי את הזאת בפינה.
בנוסף ה-GPS שלי החליט שאחרי תחנה 21 הוא לא ממשיך איתי. לכן התוצאה המוזרה. יותר מזה, גם את שרטוט המסלול הוא בלגן לי ועבודה שבד"כ לוקחת לי עשר דקות התארכה לחצי שעה.

הטעויות שלי:
בלג ל-2 ניסיתי לחפש את התחנה קצת מוקדם מדי (מהזיכרון). ואז הסתכלתי על המפה. נכנסתי לחצר ועדיין לא ראיתי את התחנה. יצאתי לשביל וראיתי את אהבא שלי. גם הוא נכנס לחזר ולא ראה את התחנה. רק כשעקבתי אחריו עם מבטי, שמתי לב לכתום של המנסרה על הקיר.
בלג ל-3 זכרתי שיש מעבר, אבל בשטח הוא לא היה ברור, לכן שוב הסתכלתי על המפה.
בלג ל-8 בחרתי להתרכז בשביל, הייתי אמורה לחשוב על הבתים וזה היה מקל עלי את תכנון הלג.
בסוף הלג ל-13 הבנתי שאני לא תמיד עושה דגש על פריט הנוף שאותו אני אפש בלג הזה. במקרה הזה, זה היה עץ, אבל הגעתי לאזור התחנה מבלי לדעת את זה. לקחתי לתשומת ליבי.
בלג לתחנה 19 לא זכרתי את הצומת הנוספת שהייתה אמורה להיות ולכן זה בלבל אותי. חזרתי את המפה ולא הבנתי איפה אני. המשכתי הלאה והתאפסתי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה