יום שני, 29 באוגוסט 2016

Ben Shemen 06.08.16

רושם כללי:
לישראל הגיע ממפה חדש מאוקראינה כדי למפות חלק נוסף של יער בן שמן (מסתבר שהוא יער גדול מאוד). אז ראיתי בזה הזדמנות מצויינת לעשות אימון ולהיזכר איך זה לרוץ בשטח. לקחתי את המפה של בן שמן עם המסלול של אליפות ישראל (היום השני). זה היה מסלות בינוני A, מסלול שלא רצתי בזמן התחרות.
מספר תחנות היו דומות, אבל המסלול עדיין היה חדש במספר מקומות. הופתעלי לגלות שהוא יהה פחות קשה פיזית מכפי שחשבתי. נכון שלא רצתי בכל הכוח (כי זה רק אימון), אבל גם לא זחלתי.
נכון שלא היו מנסרות, אבל היה לי GPS ובחלק גדול מהתחנות נשארו גם סטים.

הטעויות שלי:
בלג ל-3 רציתי ללכת מבלי לאבד גובה וזה מה שעשיתי. רק שלא שמתי לב לאן קווי גובה מובילים אותי. ולא לקחתי אזימוט. וגם עקפתי את הסבכים, בקיצור מצאתי את עצמי בקרבת השביל, הבנתי את הטעות והחלטתי שאם אני כבר פה, אז למה לא להשתמש בשביל.
תחנה 10 הייתה קשה בצורה מפתיעה. או שאולי לא כ"כ מפתיעה. הרי תחנות בור הן תמיד קשות. ואם אין לך מנסרה שמבצבצת בכתום בין השיחים, זה עוד יותר קשה. עברתי ממש ליד הבור. ניסיתי לקוף מהעיקול, אבל זה עדיין היה קשה.
בלג ל-14 היער השתנה באמצע והיה נדמה שזה גבול היער שבו עומדת התחנה, אבל לפי הצעדים הבנתי שזה לא יכול להיות, לכן המשכתי וראיתי את הגבול האמיתי (אבל הדיוק של המפה בחלק הזה לא ממש מספק אותי).
תחנה 16 הייתה גם במסלול שלי באליפות, אבל נוכחות המנסרה הקלה על מציאת התחנה. עכשיו ירדתי למקום הלא נכון. היו שם המון סלעים שנראו כמו מצוקים. ירדתי למטה ותקפתי מהמצבה, הגעתי למקום הנכון (ראיתי בדיעבד על GPS), אבל לא זיהיתי אותו כמקום נכון. עשיתי עוד סיבוב, סימנתי כנקודה את המצוק הכי נחמד והמשכתי הלאה.

בחירות ציר:
בלג ל-2 היה קשה לתפוש את הנקודה כי נקודות התקיפה היו רחוקות. לכן תקפתי מעיקול בשביל.
את הלג -4 כבר עשיתי בתחרות הקודמת וגם טעיתי בו (סטיתי שמאלה לסבכים הצפון מערביים). הפעם החלטתי לקרוא את השטח יותר בעיון והצלחתי לתקוף מהשטח הפתוח.
הלג ל-5 היה אמור להיות קשה, כי התחנה עומדת על קצה קרחת יער לא ברורה (לפי מהשזכור לי לפי התקנים זה אסור), אבל הצלחתי לקרוא את התחסית בצורה טובה והגעתי בול.
את תחנה 6 תקפתי מקצה גבול היער הברור. הסבך גדול ובולט ביער.
תחנה 9 הייתה די קשה. התכנון היה לרדת מהשביל ולהיכנס ליער בין הסלעים ואז לתפוש את הואדי. בפועל נכנסתי נמוך מדי, אבל עדיין תפשתי את הואדי.
לתחנה 17 לא עשיתי את הטעות שעשיתי באליפות (באלפות בחרתי בסינגל הלא נכון וגלשתי אל הואדי).





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה