יום חמישי, 26 במאי 2016

Yemin Moshe 14.05.16

רושם כללי:
אין כמו מפות חדשות. ואם מדובר באלכס ליפוביץ', אז אפשר להיות בטוח שהמפה תהיה מדוייקת וברורה. המסלולים של דימה וגאי היו מעולים ותוכננו כך שהצריכו לא רק קריאה טובה של המפה, אלא גם את תאור התחנות. הניווט היה כיפי ומהיר. והשיטה של הזינוק ההמוני הציאה ממך את המקסימום.
פרט לטעות אחת חמורה לקראת סוף המסלול השני הלך ממש טוב.
נפצל את הניתוח לשני המקצים:


מוקדמות:

בחירות ציר:
הלג ל-1 (וגם בלגים הבאים) החלטתי לדלג על הקריאה של הגן ממזרח ולכן עקפתי אותו וירדתי במדרגות מייד אחריו.
בלג ל-2 היו הרבה בחירות ציר שקולות. בחירת ציר שלא השתמשתי בה זה לעלות מזרחה עד לרחבת החנייה ולרוץ דרומה (מצריך פחות קריאת מפה).
בלג לתחנה 5 בחרתי לרדת קצת דרומה ואז לרוץ על השביל. ניתן היה לחזור לפנייה ולרוץ צפונה. לא יודעת מה יותר טוב, אבל הבחורה ש סימנה את 4 לפני ובחרה בציר הצפוני הגיעה אחרי ל-5.
בלג ל-6 עכשיו אני לא בטוחה אם יכולתי לחצות את הגדר אבנים שאחרי מגרש החנייה, אבל בזמן הריצה זה נראה כמו משהו עביר (קו יותר דק מגדר בלתי עבירה). בעקרון בחרתי בציר הכי קרוב לקו הסגול, כי המהירות האיטית שלי איפשרה לקרוא מפה.
בלג ל-10 אולי היה עדיף לתקוף מצפון. כלומר ברגע שירדתי אל הכביש, לקחת צפונה ולא לרדת במדרגות אל המזרכה.
בלג ל-12 בחרתי לרוץ מדרום והגבר שרץ מצפון הגיע אחרי. לדעתי שני הנתיבים שקולים (פחות או יותר. כי התלבטות ארוכה מבזבזת זמן).
בלג לסיום העדפתי את המדרגות המוכרות, לכן הלכתי קצת דרומה.

הטעיות שלי:
לתחנה 3 עשיתי פספוס קטן בניתוב עצמי למקום הנכון (לא הספקתי להתרגל לקנה מידה).
בלג ל-8 עשיתי טעות בקריאת תאור תחנות ולכן קודם רצתי וחיפשתי את התחנה בחלק החיצוני של החומה. זה לא ממש מנחם אותי שרוב הנווטים עשו את הטעות הזאת. בנוסף גם ביציאה מ-7 לא תכננתי את התקיפה מראש ולכן העיקוף.
בלג ל-9 חזרתי בדרך שממנה באתי, כי כבר תכננתי את הלג הבא מהצד האחר של החומה. אבל ממקום הנוכחי שלי היה עדיף לפנות מזרחה (טועת נגררת?).



גמר:


בחירות ציר:
בלג מספר 2 בחרתי לרוץ מצפון כי זה הצריך פחות קריאת מפה.
בלג ל-6 מסתבר (לפי הניתוח של עמק חפר שהציר שבחרתי היה הכי קצר).
את תחנה 10 היה עדיף לקחת דרך תחנה 4. וכך עשיתי.
הלג ל-13 הייתה הטעות הכי גדולה שהרסה לי את התוצאה. תכננתי להקיף את הבניין ואז לפנות צפונה לתוך הסמטה של התחנה. בפועל טעיתי בספירת הפניות. עשיתי פנייה אחת פחות ולקחתי את תחנה 14 במקום. ואז לפי התנכון של הלג הבא (ל-14) פניתי ימינה וחציתי את הצומת. רק שלא נתקלתי בתחנה (כי הייתי במקום הלא נכון). לקחת לי הרבה זמן להבין את הטעות וגם הרבה זמן לחזור ולתקן אותה. סה"F יותר משלוש דקות של טעות).

הטעויות שלי:
בלג ל-9 עשיתי טעות. לא שמתי לב שהציר הישר לא ייתן לי לעבור את הבניין האחרון. עדיף היה לרוץ ממזרח.
בתחנה 11 עשיתי טעות ורצתי צפונה עד לפסי הרכבת הקלה. (פספסתי את הפנייה האחרונה שבה תכננתי לפנות). בדיעבד, הייתי צריכה לפנות בכל פנייה, מערבה וזה היה חוסך לי את הבלבול.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה