רושם כללי:
כשנסעתי לדרום, חשבתי יהיה יותר חמים ויבש. הסתבר שטעיתי. נשבה רוח קרה ובאמצע המסלול פרץ גשם שהספיק להרטיב את כולי לפני שנפסק.
זאת הפעם הרשונה שאני מנווטת על המפה הזאת. וזאת הפעם הראשונה שאני לוקחת מצפן אצבע ליד. זה היה אימון לא נעים, כי קשה להתרגל לדברים חדשים אחרי שנים של שימוש במשהו אחר. אבל בשביל זה יש תחרויות מקומיות. לתרגל טכניקות ניווט ולהשתפר. המפה הייתה מושלמת בשביל להתאמן על הליכה באזימוט ובנוסף קריאה של תבליט עדין, לכן פשוט שלבתי בין השניים.
הטעויות שלי:
בלג לתחנה 2 סטיטי מעט מזרחה (עדיין לא התרגלית לעבודה עם המצפן החדש).
בלג ל-7 שוב סטיתי בגלל המצפן, אבל כבר על פי השטח הבחנתי בזה ותיקנתי.
בלג ל-9 תכננתי לא לעלות על הגבעה וללכת מצפון לה עד התחנה, אבל חא הצלחתי לקרוא את התבלט וגם את המצפן. כשהתקרבתי לקיפות הקטנות, הבנתי איפה אני ותיקנתי.
בלג לתחנה 2 סטיטי מעט מזרחה (עדיין לא התרגלית לעבודה עם המצפן החדש).
בלג ל-7 שוב סטיתי בגלל המצפן, אבל כבר על פי השטח הבחנתי בזה ותיקנתי.
בלג ל-9 תכננתי לא לעלות על הגבעה וללכת מצפון לה עד התחנה, אבל חא הצלחתי לקרוא את התבלט וגם את המצפן. כשהתקרבתי לקיפות הקטנות, הבנתי איפה אני ותיקנתי.
בחירות ציר:
בלג לתחנה 10 עשיתי טעות. לא מייד שמתי לב שהתחנה היא על גבעה ושבכל מקרה אצטרך לעלות את קווי הגובה. לכן מבקום לעלות ישירות וללכת על הקו הסגול, עקפתי את הגבעה ועליתי רק בואדי.
בלג לתחנה 14 הלכתי לאורך הסבכים ומשם השתמשתי במצפן. ניסיתי לקרוא את התבליט, אבל לא הצלחתי ולכן הסתמכתי רק על המצפן עד שהגעתי לסבך הבולט. שם כבר התאפסתי והגעתי ישירות לתחנה.
בלג לתחנה 10 עשיתי טעות. לא מייד שמתי לב שהתחנה היא על גבעה ושבכל מקרה אצטרך לעלות את קווי הגובה. לכן מבקום לעלות ישירות וללכת על הקו הסגול, עקפתי את הגבעה ועליתי רק בואדי.
בלג לתחנה 14 הלכתי לאורך הסבכים ומשם השתמשתי במצפן. ניסיתי לקרוא את התבליט, אבל לא הצלחתי ולכן הסתמכתי רק על המצפן עד שהגעתי לסבך הבולט. שם כבר התאפסתי והגעתי ישירות לתחנה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה