יום שני, 9 בנובמבר 2015

Adi 07.11.15

רושם כללי:
מזג האוויר היה מעולה. המפה החדשה מעולה וגם התחרות מעולה. אמנם המסלול לא היה קשה כמו במחזור ליגה הראשון בתל חדיד, אבל הוא עדיין הה מספיק מאתגר וכיפי.
לפני התחרות הייתי שלושה ימים עם חום ובחילה, אבל למזלי ביום התחרות הרגשתי קצת יותר טוב ולכן יכולתי לרוץ כמעט בשיא הכוח.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 1 אמנם לא הלכתי לאיבוד ובחרתי ציר התקדמות לא רע, אבל לא הצלחתי להיכנס למפה במשך כל הלג והלכתי כמעט על עוור. רק לקראת סוף הלג התחלתי להבין איפה אני נמצאת. בנוסף הצלחתי מצוא את גדר התייל היחידה בכל היער הזה ולהיכנס לתוכה בכל הכוח. למזלי יש לי מגנים והם הצילו לי את הרגליים (כבר יש לי מספיק צלקות מהגדרות האלה).
בלג לתחנה 2 עדיין לא ממש הבנתי איפה אני נמצאת. בחרתי לא לאהבד גובה, אבל בהתחשב בעיקוף שזה גרם לי לעשות, אולי עדיף היה לרוץ ישירות דרך הואדי. נקודת תקיפה היא צומת שבילים ומשם אזימוט.
בלג לתחנה 3 הלכתי בלי לאבד גובה ואחרי שהגעתי לואדי, הבנתי שהשביל שממנו רציתי לתקוף נמצא רחוק למטה והתחלתי לרדת. הגעתי לצומת השבילים והתאפסתי. המשכתי רדת מטה ואז בקו הגובה הלכתי דרום-מזרחה עד התחנה.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 4 יצאתי לשביל כי התחנה הייתה באותו קו גובה ותקפתי מהמצוק.
בלג לתחנה 5 התלבטתי אם לרוץ מלמטה, אבל מיד ראתי שהאופציה הזאת לא תהיה טובה. לכן בחרתי לרוץ על שבילים עליונים.
בלג לתחנה 7 רצתי אורך קו היער. רצתי על הסינגל הקרוב לעיכול של הכביש. חתכתי דרך היער וקראתי את הסלע לפני השביל. המשכתי לאורך גבול היער ונכנסתי פנימה. תקפתי מהסבך.
הלג לתחנה 8 היה אחד הלגים היותר קשים כי פריט הנוף היה לא ברור בשטח. שתיתי מים בעיכול השביל. רצתי ביער תוך כדי קריאת הפריטים הדרומיים (פיצול של השביל, העץ הבודד, קצה היער הסבוך). כשהגעתי ליער הצפוף, התחלתי לחפש את השלוחה. לא הצלחתי לראות אותה, אבל ראיתי את התחנה.
בלג לתחנה 10 יצאתי את השטח הפתוח ליד הסבך, אבל כשהתחלתי להתקדם, לא הצלחתי לקרוא איה בדיוק אני נמצאת. נעמדתי והסתובבתי לאחור. סקרתי במבט את הסבך שממנו יצאתי אל השטח הפתוח, את העץ שנמצא מערבית אליו ואת הסבך שלייד העיכול. אז הבנתי איפה אני נמצאת ולקחתי את התחנה אחרי שעקפתי את הסבך.
בלג לתחנה 11 רצתי לאורך קו הסבכים ואחרי שנגמר הואדי, עליתי אל הסבך המתאים.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה