יום שלישי, 24 בפברואר 2015

Midrah Oz 28.11.14

רושם כללי:
קשה להגיד שאני אוהבת מפות ריקות. בעצם אני ממש לא מחבבת אותן. מדרך עוז לא דומה לפרק אשכול. תווי השטח הגסים ממש לא עוזרים למצוא את פריט הנוף או את הסרט הדבוק אליו. הפעם נוכחתי לדעת שעדיין יש לי לאן לשאוף ושהניווט שלי על מפות ריקות רחוק מלהיות מושלם.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 2 עברתי את התחנה, כי ראיתי מערה אחרת. כמובן שעל המפה היא לא מסומנת, אבל זה כבר לא בשליטתי.
בלג לתחנה 3 הסתבכתי לגמרי ואיבדתי את הביטחון העצמי. התכנון היה להקיף את ההר, לראות אתה הפסגה שעלה עומדת תחנה 4 ולרדת אל הואדי לקחת את התחנה 3. הכל עבד יפה עד החלטתי שהלכתי יותר מדי ופניתי ימינה. למה? כי אני טיפשה ולא סופרת צעדים. אחרי טיול ארוך שבו וידאלי שאני עדיין על הפסגה הנכונה ירדתי אל הוודי ולקחתי את התחנה.
האחרי הטעות הנוראה של תחנה 3 הצלחתי לתפקד עד תחנה 7 ללא תקלות. לתחנה 7 רצתי על השביל, קראתי את המצוק הענק והמשכתי. חיפשתי את הואדי הקטן ואחרי שירדתי אליו ווידאתי שזה אכן הוא, התחלתי לחפש את התחנה קצת קרוב מדי אליו. בסוף עליתי אל השביל והתקדמתי עוד קצת בשביל להגיע לתחנה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה