יום רביעי, 25 בפברואר 2015

Elania 05.12.14

רושם כללי:
בגלל ליגת מכללות הייתי צריכה לרוץ את המסלול הקצר. הניווט התחיל מעולה, אבל בדרך לתחנה 4 משהו השתבש...
אפשר להגיד שזה אחד הניווטים הגרועים שלי. והכל התחיל עוד בנסייה לניווט. טעיתי בפנייה בשתי צמתים וכשכבר הגעתי לניווט, ידעתי שגורלי נחתם וזה יום כזה. יום של החטאות.

בחירת ציר:
בלג לתחנה 3 בחרתי לרוץ בלי לאבד גובה. התאפסתי על המעבר בגדר ועל שלושה גלי אבנים. אחרי זה ראיתי את המצוקים בבירור.
בלג לתחנה 5 החלטתי לעקוף את הסבך דרך השביל ולרדת בדינגל עד השלוחה. שם עזבתי את הסינגל וירדתי מטה בתקווה להיתקל באחד מפרטי הנוף הסעיים ולהתאפס בעזרתם. חוץ מזה, קשה לפספס מסלע רחב ידיים עליו עמדה התחנה.

הטעויות שלי:
הלג לתחנה 4 היה אמור להיות מושלם. ולפי ה-GPS קל לראות שהוא כמעט והיה כזה. רק שמשהו השתבש לי בממוח והחלטתי לסטות מהנתיב הישיר שלי אל התחנה. כשיצאתי את השביל, לא הבנתי בדיוק איפה אני נמצאת ולקח לי זמן לראות את הואדי והשטח הפתוח במזרח. אחרי שהתאפסתי וקיללתי את עצמי על כך שמצפה לי עלייה קשה בחזרה לתחנה, עשיתי את דרכי חזרה.
הלג לתחנה 6 היה מביך. בניסיון לא לאבד גובה סטיתי יותר מדי מזרחה ורק העיקול בשביל איפס אותי. שם כבר הייתי מבואסת ועשיתי את הטעות השניה. במקום ללכת עם השביל צפונה ולקחת אזימוט לתחנה מהצומת, המשכתי "לא לאבד גובה  ויצאתי אל השביל של השלוחה במקום לא ידוע. כמובן שמשם לא היה ניתן לתקוף את התחנה ובחרתי להמר ולנסות לאפס את עצמי בערמות האבנים שהיו על המדרון.
בלג לתחנה 8 היה קה לקרוא את קצה הסבך המערבי ולכן הסתבכתי שם. בסוף נכנסתי לתוך הסבך וכיוותי לטוב. למזלי היה מישהו בתחנה ולקחתי אותה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה