יום חמישי, 2 ביולי 2020

Ben Shemen Youth Village 27.06.20

רושם כללי:
ליגה. סוף-סוף. אחרי הסגר של קורונה ואחרי שפספסנו את כל תוקפת היער, הגיעו הליגות של הספריננט. אני אוהבת יער, אבל אני גם אוהבת נווטי ספרינט. ולהשוות בין השניים זה כמו להשוות בין גלידה וסטייק. שנייהם טובים ואין קשר ביניהם חוץ מזה ששניהם אוכל.
בכל מקרה, המסלול היה מאתגר מבחינת תכנון הלגים בזמן ריצה מהירה. בשבילי הוא גם היווה אתגר פיזי בגלל מחסור בכושר.

ניתוח ציר:
כבר בלג ה-1 הצלחתי ליפול בפח. רצתי על שביל שנגמר בגדר. למזלי זה לא שינה בהרבה את הנתיב שלי.
בלג ל-2 שוב עשיתי את אותה הטעות. הפעם זה עלה לי ביוקר.
בלג ל-4 זה כבר הפך למביך, אבל שוב עבדו עלי. שביל שנגמר בגדר בלתי עבירה.
בלג ל-7 היו שתי אפשרויות. ממזרח או ממערב. בחרתי את האפשרות השנייה וזה אפשר לי להציץ בתחנה 8.
את הלג ל-10 היה אפשר לעשות טיפה יותר יעיל ולהישאר על השביל קרוב לביתים. זה היה חוסך לי עליה וירידה.
בלג ל-11 כמעט התבלבלתי ורצתי ל-13 אבל כשכבר התקרבתי לשער, הבנתי את הטעות.
הלג ל-15 היה אסון. תכננתי לתקוף את התחנה מדרום וכנראה פספסתי את הפנייה. עכשיו לפי ה-GPS אני רואה שנכנסתי בטעות לשטח הירוק. מן הסתם ראיתי שהשטח לא תואם את מה שציפיתי לראות, אז יצאתי משם ועשיתי עיקוף ממזרח כדי לא לאבד עוד זמן. מה שכט, יש לי טענות לגבי המפה. לאן שנכנסתי, ממזרח לי עמד עוד בניין שלא מצוייר על המפה. לכן זה בלבל אותי לגמרי.

מסקנות:
תכנון לג מראש.
הרבה כושר.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה