יום ראשון, 5 ביולי 2020

Eli Cohen Garden 04.07.20

רושם כללי:
בוקר שבת יפה ליד הים. וניווט אורבני עם טיפוס מצטרב רציני. פשוט כיף.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 התלבטלי איזה מעבר בין הבניינים לקחת. בסוף בחרתי בקרוב יותר.
בלג ל-5 בקרבת התחנה מסומן מעבר בגדר, אבל האמת היא שששם יש גדר חיה ועמעבר כבר כמעט נעלם. צריך לעדכן את המפה.
בלג ל-6 בחרתי בדרך הקלה. רק שהתחלתתי לרוץ אל 16 במקום אל 6. מזל שבסופו של דבר הבנתי את הטעות שלי ותיקנתי.
בלג ל-8 רציתי לרוץ דרך הפארק ואז דרך השטח החצי פתוח, אבל פספסתי את הפנייה בגלל אישה ששאלה אותי מה אנחנו עושים פה. עד שהסברתי לה, כבר איבדתי את האחיזה במפה ואת הרכוז. בסופו של דבר הבתי שעברתי את המעבר וחזרתי על עקבותי.
את הלג ל-15 בחרי לעשות ממזרח, כי ככה צריך לקרוא פחות את המפה.
בתחילת הלג ל-23 כמעט ויצאתי דרומה מהחניון, אבל אז שמתי לב מדרגות לכיוון מערב שקיצרו לי את הדרך.
תחנה 26 הייתי טיפה לא במקום, אבל לא משהו קריטי

מסקנות:
אני כרב יכולה לרוץ בעליה, אבל עדיין מתעייפת מניווט שאורך מעל ארבעים דקות.
מאבדת את הריכוז (לג 8)


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה