יום שלישי, 30 ביוני 2020

Jaffa 20.06.20

רושם כללי:
אין כמו בוקר ליד הים וניווט.
רק הכושר הרס לי. או יותר נכון חוסר הכושר. ברבע האחרון של המסלול כבר לא יכולתי לרוץ? אז היה פחות כיף.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 היה חשוב להימנע ממדרגות. הן מאטות מאוד את ההתקדמות.
בלג ל-3 עשיתי את הבחירה האופטימאלית של הציר. אלה שרצו מהכיוון השני של הבניין, נתקלו בגדר והיו צריכים לעשות עיקוף.
בלג ל-7 הטריק היה להבחין במעבר בין הבניינים שבקרבת התחנה.
בלג ל-9 פספסתי את הפנייה. נכנסתי לרחוב אחר, ואחרי שעברתי שני בניינים ולא ראיתי את אזור התחנה, הבנתי את הטעות. חזרתי לאורך הבניין ולמזלי היה שם מעבר בול אל התחנה. הנחמה היחידה היא שאני לא היחידה שטעתה פה. אני יודעת על לפחות עוד שלושה שעשו טות דומה.
בלג ל-13 רצתי דרך סיום, למרות שגם בחירת ציר דרך האנפי הייתי טובה.
תחנה 22 הייתה קצת מוזרה. על המפה היא עומדת לא על משהו ברור. לא על "פריט נוף" כפי שמוגדר בחוקים.
לתחנה 23 היה אפשר לבחור נתיב יותר ישר (לרוץ על הגשר הצר מצפון לנתיב שלי). אבל הייתי עייפה מדי בשביל לחשוב על זה.

מסקנות:
הרבה כושר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה