יום ראשון, 28 ביוני 2020

Kfar Yona 19.06.20

 רושם כללי:
אימון נוסף בספרינט. האמת, ממש בזמן. לקראת הספרינטים של הליגה זה ניתן תזכורת לכל הדקויות.
זאת לא הפעם הראשונה שאני רצה על המפה הזאת ועדיין זיו מצליח לתכנן מסלול שיתפוש אותי לא מוכנה.
ה-GPS עדיין מאותגר בכל מה שקשור לריצה בין בניינים. סידרתי את המסלול כמייטב יכולתי.

ניתוח ציר:
כבר בלג הראשון הגעתי לתחנה, אבל את הסרט לא מצאתי. זה קצת הוציא ממני את הביטחון העצמי.
בלג ל-2 לצערי השער ממערב לתחנה 1 שמסומן כפתוח במפה, היה סגור ולכן נעלצתי לקחת את הצד הפחות אופטימאלי של הבניין.
בלג ל-5 היה עדיף לעבור מעל הכביש ובכלל לצאת מתחנה 4 לכיוון מערב. אבל שוב, השער שהיה שם, היה נעול. את השער שנמצא דרומית, כבר לא ניסיתי. פשוט רצתי במעבר התת קרקעי.
בלג ל-6 כמעט יצאתי לכיוון הלא נכון.
בלג ל-8 נפלתי בפח. חשבתי שאוכל לתקוף את התחנה מהרחוב הראשי, אבל טעיתי.
בלג ל-11 בחרתי לרוץ מלמטה רק בגלל התחנה 10 הייתה בתחתית גרם המדרגות והלג דרך מעבר חצייה היה כרוך בעלייה במדרגות. אחרת הייתי עוברת ברחוב מלמעלה ועוברת במעבר שצפונית לתחנה 4.
את תחנה 17 לא פספסתי. פשוט לא רציתי לעבור מעל לגדר (כבר לא היו לי כוחות).

מסקנות:
אני ממש לא בכושר. וזאת כבר לא אשמת הקורונה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה