יום ראשון, 21 ביוני 2020

Neot Shikma 06.06.20

רושם כללי:
אימון ממש נחמד ומעייף. חבל שלא צויין בדף האירוע שאין שירותים ציבוריים.
משום מה עצבן אותי המיקום של תחנה 10. אם השטח מסומן כאשור למעבר, למה לתקוע שם תחנה ועוד בצורה כזאת שאי אפשר להגיע אליה מבלי לעבור על חוקי הספרינט.

ניתוח ציר:
בלג ל-3 כמעט פספסתי את שער היציאה.
בלג ל-5 השער הקרוב יותר היה סגור.
בלג ל-6 היה עדיף לרוץ מדרום למגרש.
בתחילת הלג ל-9 הייתי צריכה לתפוש את המדרגות במקום לעשות סיבובים בשביל של עגלות.בתחילת הלג ל-11 ראיתי על המפה את המעבר הצר בין הגדר לגינה, אבל בשטח לא. רק כשעקפפתי את הגינה, ראיתי את המעבר כשחלפתי על פניו מהצד השני.
בתחילת הלג ל-16, משום מה הייתי בטוחה שאני יכולה לצאת מהמתחם המגודר מדרום. אבל כשכבר הייתי בעקיפת מגרש הכדורסל, הבנתי שטעיתי וחזרתי על עקבותי.
את תחנה 17 ממש לא אהבתי. התחנה נראת כממוקמת ליד מבנה מרובע שלא היה בשטח.

מסקנות:
אני לא בכושר. בכלל.
לחזור לרוא מפת ספרינט מהר יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה