יום חמישי, 18 ביוני 2020

Odem 30.05.20

רושם כללי:
ניווט ראשון ביער אחרי קורונה. ואין כמו יער אודם. כל התהליך שם מזכיר משחק שחמט עם חזירי בר. העיקר לא להימצא איתם באותה קרחת יער.
הבוקר היה קריר ולמרות חזירי הבר הניווט היה מוצלח ברובו. המסלול היה מעניין ואפילו מאתגר, למרות השטח המוכר מאוד.
ביקרון הטקטיקה זה לעבור מקרחת יער אחת למאחרת ולוודא שאתה באחת הנכונה לפי פרטי הנוף בקרחת היער עצמה.

ניתוח ציר:
בלג ל-2 רציתי ללכת על בטוח, לכן רצתי על השביל עד המסקסימום ואז חתכתי דרך השטח הפתוח.
בסוף הלג ל-6 כמעט פספסתי את קרחת היער שלי, אבל בין העצים הבחנתי בנקודת עזרה ראשונה וזה איפבס אותי.
בלג ל-7 היה מאתגר להגיע לקרחות היער הגדולות אחרי יער רצוף בהרבה שטחים פתוחים קטנים.
בלג ל-9 משום מה הייתי בטוחה בהתחלה שהחתנה היא בפינת השטח הפתוח, לכן כיוונתי לשם. ואז ראיתי את התחנה בצד.
בלג ל-11 הייתה הטעות הגדולה שלי (כרגיל לקראת סוף מסלול). טעיתי בכיוון ביציאה מקרחת היער. לפי המרחק, אחרי גדר אבנים הייתי אמורה להיתקל בתחנה, אבל היא לא הייתה שם. עצרתי וניסיתי להבין איפה אני. ללכת לאיבוד ביער אודם מאוד מסוכן, כי כל השטחים נראים אותו הדבר. בסוף הבחנתי בגדר הכפולה שהייתי ליידה על המפה. ממש מתחת למספר ה-11. עכשיו היה ברור למה לקח לי כ"כ הרבה זמן להתאפס.

מסקנות:
לקראת סוף המסלול צריך להיזהר יותר.


Add caption
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה